woensdag 18 december 2013

Challenge nr. 16 en randomwinnaar challenge nr. 15......

Goedemorgen lieve volgers, het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij We Love Vintage Challenge-blog.
Wat hadden we weer lekker veel deelnemers aan de afgelopen challenge, dat heeft ons  helemaal blij gemaakt en we hopen natuurlijk dat dit ook voor deze nieuwe challenge gaat gelden.

Eerst ga ik de randomwinnaar bekend maken van de afgelopen challenge en dat is geworden......

Nr 11 Patricia van http://patriciasmagnoliacards.blogspot.nl/
Heel hartelijk gefeliciteerd, als je je gegevens naar mij mailt dan ga ik bij Henk Kuiters doorgeven dat de mooie mal naar jou mag worden gestuurd.

Dan gaan we naar de sponsor voor challenge nr. 16 en dat is...

https://www.justanote.nl/

en kijk deze prijs weer eens.....om te smullen toch?


Natuurlijk moet er wel iets gedaan worden om deze prijs te winnen.........VINTAGE willen we zien....heeeeeeeeel veel vintage.
De opdracht van challenge nr. 16 luidt:
Maak een TAG met een Ouderwets Vintage Plaatje (dus geen stempel deze keer) met gebruik van meer dan 3 vintage elementen die ook aan de zijkant op het blog te vinden zijn (bv. pareltjes, kant, lint, strikjes, bloemen, brads, bedeltjes, ijzeren hoekjes, pins, taartrandje etc). Superromantisch dus en natuurlijk de geïnkte randjes niet vergeten!

Natuurlijk hebben wij weer allemaal een voorbeeld gemaakt voor jullie.....hier komen ze:

Jacomijn

Christa


Plony

Liesbeth

Pouwla

Henriëtte

Nicole

Janet

Anneke


Ik denk dat dit wel weer mooie voorbeelden zijn om ideetjes uit te halen om mee te gaan doen en aan de zijkant onder het kopje vintage plaatjes zijn ook nog leuke plaatjes om mee te nemen en te gebruiken voor je TAG.

Deze challenge loopt tot 2 januari 18.00 uur dus er zitten nogal wat feestdagen tussen maar misschien heb je nog een leuke label nodig voor aan een cadeautje.....dan maak je deze keer lekker een vintage exemplaar....

Heel veel plezier met alle feestelijkheden en voor vandaag een hele fijne dag namens ons hele DT.
Lieve groetjes van Plony.

12 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Patricia, fijn dat je gewonnen hebt.
    Uiteraard Plony, haar team en de sponsors ook bedankt omdat toch maar weer telkens te doen. Wat een gave prijs is de nieuwe weer en een leuke challenge. De voorbeeld tags zijn stuk voor stuk plaatjes, wat een talent is er toch. Ik heb in ieder geval weer genoten van de mooie voorbeelden en inspiratie gekregen. Ik zal dit keerniet mee kunnen doen maar wens iedereen heel veel succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Patricia, van harte gefeliciteerd met je random prijs. En dames wat hebben jullie weer een schitterende voorbeelden gemaakt voor de nieuwe leuke challenge! Ik ga proberen mee te doen tussen het kerst gedruis door!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauwww wat een schitterende voorbeelden
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai Dames wat een schitterende vintage tags .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great challenge. Can't wait to get started. DT's tags very inspirational.

    Julie x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dames van het design team, allereerst hartelijk bedankt voor de lieve reacties op mijn kaartje die ik via de mail ontvangen heb. De eerste keer dat ik mee doe met een challenge bij wlvc meteen een prijs. Hartelijk bedankt en ik ga dit keer zeker ook weer meedoen, het is een leuke challenge. Wat hebben jullie prachtige tags gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb net mijn tag ge plaatst maar er gin denk ik wat mis ik heb het nog maar een keer gedaan groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie voorbeelden hebben jullie weer gemaakt. Leuk om te zien dat je zoveel verschillende kaarten kunt maken met vintage. Mijn tag heb ik net geplaatst.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk! Tussen alle kerst- en nieuwjaarskaarten door een tag met een héél ander onderwerp.
    De voorbeelden zijn stuk voor stuk weer plaatjes om te zien!
    Fijne jaarwisseling en we gaan in 2014 lekker door op de 'vintage toer'! Ik geniet ervan!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige voorbeelden van Tags zijn er gemaakt!! Super. Ook ik zag eindelijk de kans om weer eens gezellig mee te doen bij jullie!
    Fijne jaarwisseling, groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke challenge weer en prachtige voorbeeldjes heeft het DT gemaakt
    Op het nippertje tussen alle druktes door ook een kersttag gemaakt..en zojuist erop gezet

    groetjes Rosina.

    BeantwoordenVerwijderen