dinsdag 3 december 2013

Challenge nr. 15 en random-winnaar challenge nr. 14

Hallo hallo hallo........dit wordt een flinke blogpost dus.....ga er even voor zitten......

Een nieuwe challenge gaat weer van start vandaag en dat betekent natuurlijk dat we eerst een random-winnaar hebben van de afgelopen challenge.
Dat is deze keer geworden........


Nr. 14 Wilma van http://wilfrutsel.blogspot.nl/

Heel Hartelijk Gefeliciteerd en mail mij even dan ga ik zorgen dat de kadobon van Kreatrends jouw eigendom gaat worden. Genoeg leuks om uit te kiezen dus.......doe je best.

Dan gaan we over naar challenge nr. 15........lees aub de HELE blogpost want onderaan volgt nog iets leuks.....

Allereerst de sponsor voor de nieuwe challenge en dat is....

http://www.papier-webwinkel.nl/

Henk Kuiters van de webwinkel heeft een prachtige prijs beschikbaar gesteld....


en ik heb even gezocht naar een mooi voorbeeld hoe je deze mal kunt gebruiken:
http://www.sizzix.com/product/658414/sizzix-thinlits-die-set-12pk-flower-daffodil .........hier kun je het heel mooi zien.
Henk vraagt mij ook nog te melden dat hij en zijn zoon een website hebben ontwikkeld waar hobbyisten hun creaties kunnen verkopen.

www.hobbytrading.nl
Ga eens kijken.....kan nooit kwaad toch?

Dan de opdracht van de challenge:  Anneke heeft deze keer de opdracht verzonnen en zij wil graag dat jullie een VINTAGE kaart/creatie maken voor de kerst....mét een frame erop.
Ik ga weer wat vintage-plaatjes plaatsen bij de desbetreffende pagina aan de zijkant van het blog....die mogen jullie gebruiken hoor......

Natuurlijk hebben de ladies weer hun uiterste best gedaan om mooie voorbeelden te maken voor jullie dus.......daar gaan we dan.....

Anneke

Jacomijn

Christa

Plony


Liesbeth

Pouwla

Henriëtte

Nicole

Janet

Na dit prachtige....gevarieerde rijtje kerstkaarten hoop ik dat iedereen geïnspireerd is geraakt en mee gaat doen met de challenge.......er is nog een extra reden om mee te doen deze keer.......

Deze mal.....

stel ik persoonlijk beschikbaar......en wat moet je daar dan voor doen???????


In dit potje zitten "sneeuwballetjes"  ........voor iedereen die meedoet aan de challenge......ALLEEN VOOR DE DEELNEMERS AAN DE CHALLENGE dus......is er een extra kans om iets te winnen.
Post je kaart bij Mr. Linky en schrijf onder dit bericht in een reactie  hoeveel balletjes er in dit potje zitten.......vergis je niet, het zijn er veel meer dan je denkt hoor.......
Er mag maar 1 x geraden worden naar het aantal....óók al lever je 2 x een bijdrage aan de challenge en....bij hetzelfde aantal geraden sneeuwballetjes telt de reactie van degene die het eerste heeft gereageerd.
Deze extra prijs moeten jullie maar zien als een sint/kerstcadeautje van mij en als de challenge sluit dan ga ik kijken wie er het dichtst bij het aantal zit en dat maak ik op 25 december, eerste kerstdag dus, bekend op het WLVC-blog.
Nu heb ik nog een verrassing voor de DT-dames.....ook jullie mogen meedoen voor de mal maar.....dan wél aan de challenge meedoen hahaha. Henriëtte en ik zijn uitgezonderd van deelname en wij zijn dus samen de jury voor de top-3 van challenge nr. 15.....voor 1 x dus anders dan anders.
Nou meiden.....zetten ook jullie nog een keer je beste beentje voor hahahaha...wij komen alle bijdrages aan deze challenge graag bekijken hè Henriëtte.

De challenge loopt tot 17 december 18.00 uur.....heel veel knutselplezier allemaal.

Ik zei al......een enorm blogbericht.....dus......

Namens ons allemaal een hele fijne dag, lieve groetjes van Plony.

51 opmerkingen:

  1. Erg leuk om mijn 1e vintage project hier tussen te zien staan !! En wat hebben jullie een gave actie verzonnen .... natuurlijk doe ik mee !! Kan ik mijn vintage kunsten flink oefenen. FIJNE DAG !! xx Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat een leuke verrassing Plony! Mogen wij ook eens meedoen hihi.
    Liefs Powla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OGefeliciteerd Wilma, geweldig leuk dat je gewonnen hebt. Wat een mooie voorbeelden zijn er weer gemaakt en een leuke nieuwe challenge, daar ga ik mijn best voor doen hoor want ik wil ook graag mee raden voor het aantal balletjes Super dat je dit doet Plony!
    Succes allemaal, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wilma, wilma het houdt niet op bij jou, hihi. van harte Gefeliciteerd met de random prijs. En Plony wat een gezellige kerstchallenge met de kans een extra mal te winnen. Jullie voorbeelden zijn weer prachtig!!! Fijne Sinterklaas avond allemaal en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke challenge en wat leuk dat je nog een extra kans maakt op een ander prijsje! Super hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wilma, van harte gefeliciteerd! En wat weer een mooie voorbeeldkaarten zijn er gemaakt voor de volgende challenge. Prachtig! Ik ga aan de slag.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow, dat ziet er weer helemaal mooi uit, wat een schitterende creaties zijn er weer gemaakt, toch eens kijken of ik nog moed kan opbrengen hihi, en wat een schattig potje met sneeuwballetjes, superleuk! En natuurlijk Wilma van harte gefeliciteerd met je winnende kaart, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd Wilma!
    En de voorbeeldkaarten zijn echt weer schitterend!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie voorbeelden van DT! Ik heb ook weer een kaartje gemaakt. En ik wil graag een gokje wagen met de balletje: 327 stuks!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Er worden hier weer overuren gemaakt hoor, mogen wij ook een keertje meedoen, zoef zoef groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ooo wat een leuke verrassing zeg!!! Het lijkt echt wel feest :)
    Ik ga eens heeeel hard mijn best doen hihihih
    Groetjes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een schitterende voorbeeldkaarten dames.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Alle DT-leden ik vind het helemaal te gek dat ik gewonnen heb, ben er echt superblij mee. En iedereen natuurlijk dank voor alle lieve reacties. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. whoehoooooeeeeee dat is nog eens een leuke verrassing!
    Super leuk idee Plony en Henriette!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi dames van DT!
    Wat hebben jullie weer een prachtige en inspirerende kaarten gemaakt. Stuk voor stuk juweeltjes! Als het meezit ga ik weer meedoen. Nu eerst Sinterklaas nog (met surprise en gedicht) en dan ga ik eens nadenken over het frame..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou ik ben weer van de partij hoor, mijn afbeelding is geplaatst en ik wil ook graag meedoen natuurlijk. Het aantal balletjes wat in het potje zit is 242 volgens mij;)
    Succes allemaal en voor wie vanavond Sinterklaas viert, veel plezier!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een supermooie kaarten zie ik weer: ik geniet er altijd zo van!
    In raden ben ik niet zo'n ster maar ik denk dat er 365 in de pot zitten: voor elke dag van het jaar dus één!
    Fijne Sinterklaasavond,
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Lia....dankjewel namens ons allemaal voor je complimenten. Wat de sneeuwballetjes betreft....eerst meedoen en dan pas raden......
      Liefs van Plony.

      Verwijderen
    2. wat een mooie kaarten hebben jullie weer gemaakt ik doe weer graag mee groetjes maartje

      Verwijderen
  19. ja ik wil wel een gokje wagen ik denk 230 balletjes groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. één voor één weer prachtige creaties van het WLVC team een toppi dames.
    Kaartje geplaatst nu het moeilijkste raden hoeveel bolletjes ?
    520 bolletjes ....
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kaarten als voorbeeld en ook de plaatjes super,
    Mijn kaart heb ik geplaatst en mijn gokje is 392 bolletjes,
    Liefs Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ook ik doe graag een gokje. Ik denk dat er 345 balletjes in zitten. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke dubbele challenge deze keer...ik denk dat er 572 balletjes in de pot zitten, lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik heb mijn kaartje voor de Challenge erop gezet, hoop dat jullie hem genoeg Vintage vinden?
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een heel leuk challenge blog is dit, vooral omdat er ook plaatjes bij staan. Ik ga vaker mee doen. Ik denk dat er 380 balletjes in de pot zitten.
    xxx Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hallo Plony en alle anderen van het DT,
    Wat een gave challenge is er verzonnen! en kans op een extra prijs om te raden hoeveel balletjes er in de pot zitten, ik zeg 365 het aantal dagen er in een jaar zitten.
    Ik heb mijn vintage frame label geplaatst en plezier met de challenge!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Leuke opdracht en schitterende voorbeelden!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Leuke challenge zo wel de kaart als het tellen van de bolletjes. Ik denk dat er 597 bolletjes in het potje zitten!
    Groetjes Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Goedemorgen.......even een berichtje van Nelly(creanelly) via mij omdat ze geen reactie kan achterlaten hier onder het bericht. Wij hebben de instellingen iets moeten veranderen omdat we heel erg veel last hadden van vervelende anonieme berichtjes en misschien dat dat nu de oorzaak is dat Nelly geen berichtje kan achterlaten? In ieder geval via mij.....Nelly wil graag raden naar het aantal sneeuwballetjes in het potje en haar aantal wordt: 449.
    Bij deze genoteerd Nelly.....je doet in ieder geval mee!
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Plony, ik probeer even of het nu wel gaat, om dit berichtje te versturen.
      Iedereen heel veel succes, met het raden van de sneeuwballetjes.

      Lieve groetjes Nelly (Creanelly)

      Verwijderen
  30. Ook voor Teunie B zet ik het aantal er even bij....350 bolletjes. Ook jij doet mee Teunie. Mocht het zo zijn dat er heel veel problemen blijken te zijn nu wij de anonieme reacties hebben geweerd dan gaan we de instellingen weer veranderen.Jullie kunnen mij altijd mailen.....ik houd het in de gaten. Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Mijn kaart wordt geupload, 634 balletjes is mijn gokje!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Net mijn kaart geplaatst. Ik gok dat er 477 bolletjes in de pot zitten. Ik vind het ook een leuk idee met de bolletjes
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Mijn kaartje staat er ook bij, ik denk dat er 335 bolletjes inzitten, wish me good luck, hebben jullie in ieder geval mijn bijdrage al kan ik daar niks mee winnen, ik heb er wel weer eentje af.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Zojuist mijn vintage kerstkaartje geplaatst, ik doe graag een gokje over het aantal balletjes. Ik schat zo ongeveer 601, hihihi. Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuke kaarten zijn er weer door het team gemaakt!! Super hoor!
    Ik doe deze keer ook mee, en heb mijn kaart geplaatst.
    Raden is ook erg leuk en ik denk dat er 425 inzitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Prachtige voorbeelden dames en wat een leuke challenge. Ik heb mijn kaartje ook geplaatst. En ik denk dat er......440 bolletjes in de pot zitten.
    Groetjes Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Mijn vintage kerstkaart heb ik zojuist geplaatst. Ik gok dat er 355 balletjes in de pot zitten.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Heb mijn creatie geplaatst en gok op 619 balletjes, groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Thanks for a great challenge, I think there are 363 balls in the jar
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Heb mijn vintagekaart geplaatst, ik denk dat er 553 balletjes inzitten, groet hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Thanks for the wonderful challenge,Just letting you know I am a follower of your blog
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  42. hallo zo ik heb mijn kaart ook geplaatst. en mijn gok voor de balletjes is 337.
    Liefs Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hai
    Ik denk dat er 630 balletjes in zitten.
    Mijn kaartje is geplaatst.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik wil ook wel een kansje wagen bij deze Challenge. Die vintageplaatjes zijn zo lief.
    Ik denk dat er 805 balletjes in de pot zitten.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Een leuke challenge opnieuw
    395 balletjes in de pot

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ook ik heb mijn kaartje nog, op de valreep, geplaatst en gok dat er ongeveer 360 balletjes in de pot zitten.

    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik denk dat er 400 balletjes in zitten

    BeantwoordenVerwijderen