dinsdag 12 november 2013

Vintage plaatjes.....

Goedemorgen allemaal.......

Even een mededeling tussendoor.
Wij hebben bij de pagina's, aan de rechterkant van het blog, wat vintage plaatjes gezet die eventueel te gebruiken zijn voor jullie creaties voor de lopende challenge met het koffie/thee thema.
Het is de bedoeling dat we de plaatjes steeds aan gaan passen aan het thema van de challenge dus......ga er even kijken.

Rechts op het blog dus.....pagina's.......vintage plaatjes.

Fijne dag namens ons allemaal.....Team WLVC.

Lieve groetjes Plony.

5 opmerkingen:

  1. Nelly (Creanelly)12 november 2013 om 12:41

    Wat een super leuk idee weer Plony.
    Kan je ze gewoon uitprinten?
    Bedankt dat je ze met ons wilt delen.
    Misschien een volgende keer proberen.

    Lieve groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Plony, ik ben eindelijk weer eens een beetje aktiever op blogs, mijn inspiratie was ver zoek en begint weer een beetje boven te drijven, mijn hoofd tolt soms van alles wat ik wil of moet (van mezelf) en vervolgens komt er gewoon niks uit mijn handen, eerst maar de dingen afmaken waar ik mee bezig ben voor het juiste overzicht. Wat een goed idee trouwens om plaatjes te leveren voor de lopende challenges, ik keek natuurlijk weer niet goed, ik zat al te laag, maar ik heb het gevonden hoor. Ik zal ze opslaan en hopelijk komt het er binnenkort weer van om gezellig mee te doen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk en handig als je niks vindt,of tijd tekort hebt.

    Heel handig!

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een leuke plaatjes. Mijn kaart is al geplaatst maar ik 'pluk' er toch een paar tussenuit voor mijn voorraad.
    Dank je wel!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen