zondag 10 november 2013

Top-3 challenge nr. 12 en spotlightreminder-card lopende challenge......

Top-3 top-3 top-3 top-3 top-3

Yes, we hebben weer gekozen.......het valt niet altijd mee om uit jullie mooie inzendingen de top-3 te kiezen maar......het is weer gelukt.

De top-3 van challenge nr. 12 is als volgt:

Nr. 1 Anneke van http://anncreatief.blogspot.nl/

en bij deze creatie hoef ik niets te zeggen.....gewoon kijken en genieten van dit moois!


Nr. 2 Misseke van http://missekes-houseofcrafts.blogspot.nl/

en deze prachtige kaart laat nu eens goed zien dat vintage best kan met een stempel.....alléén niet met élke stempel. Prachtig voorbeeld.....heel mooi gedaan.



Nr. 3 Ellie van http://ellieskaarten.blogspot.nl/

heel gaaf om te zien dat Ellie haar naald en draad opdracht heeft uitgewerkt in kruissteekjes.....leuk om weer eens te zien en dit toont maar weer dat sommige dingen nooit "uit" zijn. Superleuk!


Heel hartelijk gefeliciteerd dames, jullie creaties gaan mee naar het einde van het jaar om mee te dingen naar DE top-3 van 2013 en jullie mogen de badge meenemen voor op jullie blog.


Dan wil ik Anneke uitnodigen voor een duo-opdracht met onze Jacomijn en jullie creaties komen dan op het blog op 30 december. Ik stuur jullie allebei dan een verrassingspakketje toe om de opdracht mee te maken.
Als je dit leuk vindt Anneke, stuur mij dan even een mailtje met je gegevens???

Dan hebben we natuurlijk ook nog een spotlight-remindercard vandaag om jullie te herinneren aan de lopende challenge  waarbij de opdracht is:Maak een vintage kaart/creatie waarin het thema koffie/thee is te herkennen.
De prijs die je kunt winnen is een kadobon van 10 euro te besteden bij http://www.nifelhuske.nl/ .

De kaart in de spotlights is die van ....

Janie van http://janieskaartenwereld.blogspot.nl/ en wij willen Janie hiermee bedanken voor de altijd trouwe deelname aan onze challenges. We rekenen er al helemaal op dat Janie wel aan de slag gaat met een opdracht van ons en we hopen natuurlijk dat Janie nog heeeeeel lang mee blijft doen aan onze challenges. Dankjewel meis!!!



Jullie kunnen aan deze challenge nog meedoen tot 17 november 18.00 uur.....heel veel succes.
Namens alle meiden van het DT wens ik iedereen een heerlijke dag.
Lieve groetjes van Plony.

8 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd dames en wat een prachtige creatie de top1 super
    Wat knap dames
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte Anneke, Misseke en Ellie met jullie top 3 plek!!!!!
    Anneke jou creatie is echt prachtig!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat mijn kaart in de spotlight staat.Ik hoor van jullie wel hoe het nui verder gaat.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Aan de spotlight-remindercard zit verder niets vast Janie. Wij kiezen uit de deelnemers van de eerste week van de challenge steeds een kaart die we graag even in het zonnetje willen zetten. Verder wil dat niet zeggen dat je dan automatisch winnaar wordt of in de top-3 terechtkomt....dat wordt allemaal pas bepaald aan het einde van de challenge.
      Liefs Plony.

      Verwijderen
  4. Alle drie de "naald en draad " opdrachten zijn heel erg mooi en verdienen ook echt een prijs. Janies kaartje koffie/thee is prachtig, leuk dat ze hiermee in de spotlights staat. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Janie gefeliciteerd met je mooie kaart voor een kopje koffie. Ik vond hem gelijk al erg mooi. Ga zo door meis, maar ik verwacht ook niet anders./ gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat geweldig dat ik in de top 3 staat, wouw wat gaaf echt heel erg leuk en bedankt. En ja natuurlijk vind ik het een uitdaging om een duo-opdracht met jullie Jacomijn te doen. Ik stuur je een mail. En heel erg bedankt voor alle lieve en geweldige reacties daar wordt je toch helemaal blij van.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een verrassing dat ik in de top 3 ben terecht gekomen - heel onverwacht want hier staat altijd zoveel moois.
    Superleuk en supergaaf dus :) - ik ben er superblij mee!!!!!
    Felicaties voor Anneke en Ellie - echte pronkstukjes!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen