dinsdag 26 november 2013

Nieuw DT-lid

Goedemorgen allemaal.....hier ben ik weer en ik heb vandaag een nieuwtje....

Omdat Ellen ons team heeft verlaten kwam er weer een plaatsje vrij en.....je raadt het al......dat plaatsje hebben we weer weten te vullen.

Ons nieuwe DT-lid is..........



ja ja........Christa......van http://www.scrapmommie.blogspot.nl/

Wie gisteren goed heeft opgelet heeft vast wel gezien dat Christa de top-3 heeft gewonnen maar ik had haar al gevraagd vóórdat dit bekend was in ons team.....Ik heb dan ook wel wat moeite moeten doen om het een en ander achter haar rug om door te geven wat betreft de prijs voor de winnaar van de top-3 aan de meiden want inmiddels zat ze ook al op ons DT-blog hahaha .

Misschien vragen jullie je af.....hoe kom je nu ineens bij Christa en dat zal ik proberen duidelijk te maken.

Wij merken dat vintage een moeilijk begrip is om uit te leggen.....de 1 vind het al eerder vintage dan de ander. Het is een begrip waar je vele kanten mee uit kan en dat heeft mij op het idee gebracht om iemand bij het team te halen die jullie een andere kant kan laten zien van vintage.....een andere insteek kan soms ook tot andere ideeën leiden en een verfrissende kijk geven op vintage....óók voor onszelf. Wij zijn allemaal wel van de romantische, klassieke...vintagestijl....beetje retro is ook zéker te vinden in ons team maar er zijn genoeg mensen die onze stijl een beetje oubollig vinden en daarom......deze nieuwe toevoeging aan ons team.
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb kunnen maken wat mijn beweegredenen zijn geweest en dan laat ik Christa nu even zichzelf voorstellen.....

De winnende kaart van Christa plaats ik er nog even bij.....dit is 1 van de "test"-kaarten die ik haar heb gevraagd te maken......ik vond het een hele geslaagde uitvoering. Toen zij deze kaart gemaakt had was het DT nog helemaal niet op de hoogte van mijn plannen dus....alles is helemaal eerlijk verlopen hoor dames.....en dan nu.....

Hier is Christa......

Mijn naam is Christa Cornelissen. 
De meesten van jullie kennen mij ook als ScrapMom.
 Ik ben 49 jaar , getrouwd en 2 lieve dochters van 16 en 14 jaar. 
We wonen in Weert ; Limburg. 
Ik ben een thuisblijfmoeder ; dus lekker veel tijd voor de kids , het huishouden en natuurlijk de hobby !! 
In een ver verleden ben ik begonnen met Scrapbooking. 
Maar sinds een jaar of 3 heb ik het kaarten maken ontdekt. 
Zo ontzettend leuk om te doen en je kan iemand zo blij maken met een zelfgemaakte kaart.
 En vanaf dat ik mijn blog begonnen ben (
www.scrapmommie.blogspot.com) is het alleen nog maar leuker geworden.
Ik heb zoveel lieve mensen leren kennen in blogland. 
Het voelt gewoon als een 2e familie .... 



Ik weet zeker dat jullie gaan genieten van de "andere" vintage-creaties van Christa en ik raad iedereen aan om lekker mee te blijven doen aan onze challenges want wie weet.....als er weer eens een plaatsje vrijkomt.....ben je misschien wel opgevallen en is het jouw beurt om in het DT van WLVC te mogen stappen.

Namens ons allemaal een hele fijne dag.
Lieve groetjes van Plony.

5 opmerkingen:

  1. Wat heb je dit prachtig geschreven , Plony !!
    Ik ben super blij dat ik nu in jullie team zit ....
    En ik ga mijn best doen om mooie Christa-stijl Vintage kaarten te maken !
    XX Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Christa met je prijs en als nieuw DT lid.
    Succes Christa!!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Christa , en succes als DT lid
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat Christa! We gaan genieten van de uitwerkingen hoor!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Enorm leuk voor het blog om Christa bij jullie team te hebben gevraagd en om vintage in Christa's stijl voorbij zien te komen...SUCCES CHRISTA heel veel plezier binnen het team en ik kijk al uit naar je creatieve inzendingen!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen