maandag 18 november 2013

Challenge nr. 14 + random-winnaar challenge nr. 13

Hallo lieve allemaal.......

Wat fijn dat jullie er weer zijn om te komen kijken naar de start van weer een nieuwe challenge op WLVC.

Natuurlijk eerst even tijd voor de winnaar van challenge nr. 13 en dat is geworden......

nr. 14 Marianne van http://mariannesblogje.blogspot.nl/
Gefeliciteerd en voor jou is challenge nr. 13 dus géén ongeluksgetal geworden.
De waardebon van 10 euro van http://www.nifelhuske.nl/ is voor jou en als je mij je gegevens mailt dan ga ik zorgen dat het in orde komt en kun je de bon besteden in de webwinkel.

Dan over naar challenge nr. 14 en natuurlijk hebben we wéér een lieve sponsor die er voor zorgt dat het leuk is om mee te doen met onze challenge want Hennie van http://www.kreatrends.nl/ stelt een kadobon beschikbaar van 12,50.....


en óók bij Kreatrends is het niet zo moeilijk om leuke dingetjes te vinden die je lekker aan kunt schaffen met de bon.

De opdracht van challenge nr. 14 is verzonnen door Liesbeth:

Maak een vintagekaart/creatie met deze keer geen cute-plaatje maar een bloemenplaatje..
Geen stempel dus maar een bloemenplaatje en als je niets leuks kunt vinden dan komen er bij de pagina's onder het kopje vintage plaatjes afbeeldingen te staan die je misschien wel kunt gebruiken voor je kaart. Ook voor een eventuele kerstkaart is er iets te vinden want dáár zijn wij natuurlijk allemaal mee bezig nu toch?


Ik ga jullie de voorbeelden van het DT laten zien en hoop dat jullie weer mee gaan doen want wij komen heeeel graag jullie werkjes bewonderen.

Janet

Anneke

Jacomijn

Ellen

Plony


Liesbeth

Pouwla

Henriëtte

Nicole

Is dit geen prachtig rijtje????
De meiden hebben weer hun uiterste best gedaan om gevarieerde creaties neer te zetten.
Ik hoop dat er weer velen van jullie door geinspireerd zijn geraakt en mee gaan doen met onze challenge.
De challenge sluit op 2 december om 18.00 uur dus.....zet hem op.

Namens de dames van het DT wens ik iedereen heel veel freubelplezier, een hele fijne dag en tot ziens op jullie blogs.

Lieve groetjes van Plony.


14 opmerkingen:

  1. Dat zijn weer super mooie voorbeelden .
    Hobby groetjes Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend gaaf dat ik challenge 13 heb gewonnen! Ik ben er erg blij mee en heb je al gemaild! Dankjewel allemaal en wat een mooie voorbeelden hebben jullie alweer gemaakt voor de nieuwe challenge. Lieve groetjes,
    Marianne MW

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marianne Gefeliciteerd hoor en nr. 13 is dus nog niet zo'n ongeluksgetal, hihi. Dames jullie voorbeeld kaartjes zijn weer prachtig gemaakt!!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een geweldige voorbeelden!! om jaloers op te worden:-))
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige voorbeeld karten hebben jullie gemaakt . . Volop inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige voorbeeldkaarten. Ik ga mijn best weer doen.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt.

    groetjes


    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige uitdaging. De voorbeelden nodigen weer helemaal uit om mee te doen!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooie voorbeelden hebben jullie weer gemaakt ik heb net mijn kaartje geplaatst groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige voolbeeldkaarten,ik doe natuurlijk ook mee.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super mooie voorbeeld kaarten dames!
    Yes nu ben ik wel op tijd om mee te doen en dat nog wel in deze drukke sint tijd haha.
    Succes allemaal!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie voorbeeldkaarten. Ik heb met de bloemen een beterschapskaart gemaakt. Ik zag in een flits echter , dat bij de URL staat, dat het een kerstkaart is en ook de verkeerde datum. Hoe kan ik dat veranderen. De datum is 30 ipv 28.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heeft het team supermooie voorbeeldkaarten gemaakt. IK heb zelf ook zin om zo'n mooie kaart met een bloemenplaatje te maken. IK hoop dat het me lukt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb de kaart opnieuw ingevoerd met de goede datum en tekst. Hoop, dat het nu goed is. gr leny w Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen