zondag 3 november 2013

Challenge nr. 13 + random-winnaar nr. 12

Goedemorgen......

Hier zijn we weer en wel met challenge nr. 13........een ongeluksgetal maar dat gaan wij maar omtoveren in een geluksgetal vinden jullie niet?

Eerst maar eens beginnen met de random-winnaar van challenge nr. 12 en wat hadden we lekker veel deelnemers weer. Je kunt wel merken dat het freubelweer is geworden want ik zie echt heel veel bedrijvigheid op de blogs.

De winnaar van de prachtige prijs van http://www.anmacreatief.nl/ is geworden......


Nr. 12 en dat is Doris van http://knippenenplakken-doris.blogspot.be/

Heeeeel hartelijk gefeliciteerd en als je je gegevens naar mij wilt mailen dan komt de prijs binnenkort naar je toe.

Dan nu naar challenge nr. 13 waar onze sponsor is....

http://www.nifelhuske.nl/

en deze sponsor stelt een waardebon van 10 euro ter beschikking, te besteden in de webwinkel.

De opdracht van de challenge komt deze keer van Jacomijn en is:
Maak een vintage kaart/creatie waarin het thema koffie/thee is te herkennen.
Leuke opdracht vonden wij.......kijk maar eens wat het team er weer van heeft gemaakt.....

Nicole

Janet

Anneke

Jacomijn

Ellen

Plony

Liesbeth

Pouwla

Henriëtte

Het lijkt me zo dat er weer genoeg verschillende voorbeelden zijn aangedragen om jullie op een ideetje te brengen voor deze challenge......toch?

De challenge loopt tot 17 november 18.00 uur.......doe gezellig weer mee allemaal en veel plezier met het verzinnen en maken van een creatie voor deze opdracht.
Namens het DT van WLVC wens ik iedereen een heerlijke dag.
Lieve groetjes van Plony.

11 opmerkingen:

  1. prachtige kaarten en creaties dames, heel erg mooi gedaan.
    en gefeliciteerd aan Doris.

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Dames van het WLVC team...
    Wat hebben jullie weer prachtige voorbeeldkaarten gemaakt en een erg leuk thema! en Doris van Harte Gefeliciteerd met je prachtige random prijs!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi allemaal,
    mijn zijbalk was helemaal vol met de aankondiging van de nieuwe challenge bij jullie persoonlijke blog. Ik reageer hier naar jullie allemaal: heel leuke challenge en wat een super voorbeelden!! Stuk voor stuk zijn ze schitterend!
    Ik ga mijn best doen weer mee te doen. Ik krijg de smaak nog te pakken!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie voorbeelden hebben jullie gemaakt doris van harte gefeliciteerd ik doe weer graag mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een leuke thema,zoveel mooie creaties één voor één zijn ze terug super mooi.!!
    En wat ben ik blij met de prijs dat was een zeer aangename verrassing :)
    Mijn thee kaartje is al gepost.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie voorbeelden weer dames, ik heb mijn kaartje ook geplaatst.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit thema en de prachtige voorbeelden nodigen natuurlijk weer uit om er iets mee te doen. En het is weer gelukt!
    Groetjes en succes verder,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige kaartjes. Ik heb deze keer dankbaar gebruik gemaakt van de foto's die jullie hebben geplaatst om te gebruiken bij de challenge. Dankjewel !!
    xxx Marianne MW

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vandaag voor het eerst een kaartje voor de challenge geplaatst. Ik ben zeer benieuwd wat de "experts" hier van vinden. Ik vond het lastig om te doen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Natuurlijk moest ik wachten tot Antoinette hem had ontvangen. Maar toch nog net op tijd. Een kaartje met werkelijk bloed, zweet en tranen. Maar omdat Antoinette zelf zo'n geweldige kaartenmaakster is, wilde ik perse een kaartje maken om mee te doen met een challenge. Lees het verhaal dat er achter steekt. Veel succes verder allemaal., gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik probeer mee te doen maar had nog 1 minuut helaas kijk op mijn blog, ik was nog voor zessen maar de link deed het niet meer
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen