donderdag 10 oktober 2013

Top-3 challenge nr. 10 en spotlightreminder-creatie lopende challenge

Goedemorgennnnnn........

Top-3 tijd bij WLVC..........we hebben weer een prachtig rijtje dus ik ga meteen van start....

Nr. 1 is geworden GerJanne van http://gerjanneke2.blogspot.nl/ die uit haar comfortzone is gestapt zoals ze zelf zegt en wauw......dat heeft ze super gedaan.


Nr. 2 is Wybrich van http://wybrichspapercards.blogspot.nl/ met een prachtige kerstkaart.....zo eentje die je maar wát graag op de mat vindt zo rond de kerst.


Nr. 3 tenslotte...dat is geworden Tonny van http://merelshobby.blogspot.nl/ met een supermooie kaart waarbij ze het altijd prachtige Pion-papier heeft gebruikt.




Geweldige inzendingen dames.....jullie mogen de onderstaande badge meenemen voor op jullie blog....

en natuurlijk gaan ook jullie meedingen naar de top-3 plaatsen van 2013.
Dan heb ik nog een verrassing voor de winnares....GerJanne.......
Jij mag.....als je het leuk vindt tenminste.....op 29 november met onze eigen Anneke een duo-opdracht laten zien hier op het WLVC-blog. Als je je adres doorgeeft dan zorg ik dat jij en ook Anneke een pakketje krijgen waarmee je een creatie mag maken in het kader van hetzelfde maar óók weer niet.
De spulletjes die ik je opstuur moeten in principe voldoende zijn om je creatie mee te kunnen maken en wat over is mag je uiteraard houden hahaha.
Ik hoor graag van je of je het leuk vindt om de uitdaging met Anneke aan te gaan.

Dan tenslotte natuurlijk de spotlight-reminder om jullie te herinneren aan de lopende challenge  waaraan kan worden meegedaan tot 17 oktober 18.00 uur en waarbij je de kadobon kunt winnen van Gerda's Hobbyshop . De opdracht is een vintagecreatie maar géén kaartje!

De reminder is deze keer van Jacqueline en zij heeft een prachtig doosje gepimpt om als kraamkadootje te gebruiken. Heel leuk gedaan Jacqueline!!!


Dan wens ik jullie heel veel knutselplezier en een hele fijne dag.....ook namens de rest van het Team.
Liefs Plony.

17 opmerkingen:

  1. Hoi Plony, ik ben even een grote afwezige geweest in blogland, de drukte heeft me even de das omgedaan, maar ik probeer er nu weer met regelmaat te zijn om jullie prachtige werkstukken, want dat zijn het, te bewonderen, geweldig mooi weer deze keer en wat superleuk voor GerJanne dat zij met haar kaart heeft gewonnen, volgens mij is ze nu helemaal om haha. De crea's van Wybrich en Tonny mogen ook gezien worden, supermooi allemaal. Ik ga ook weer eens proberen of ik weer " de geest" krijg, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie top drie, gefeliciteerd!
    En wat een prachtig kraamdoosje.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt leuk dat jullie GerJanne een plaatsje hebben gegeven in de top 3 en ook proficiat andere dames, mooie creaties!
    Ben heel benieuwd wat Anneke en Ger janne gaan maken van je leuke pakketje plony.
    Ik moet mijn logpost nog maken maar het komt eraan hoor, ik doe zeker weer mee met de lopende challenge!
    Super dat kraamdoosje, lief beeldje!
    Allemaal alvast een heel fijn weekend
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gerjanne van harte met je eerste plaats en ook de andere winnaars van harte gefeliciteerd vind ze alle drie er prachtig uitzien
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gerjanne gefeliciteerd met je eerste plaats en ook Wybrich en Tonny gefeliciteerd met jullie top 3 plaats. Het zijn ook hele mooie creaties.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige top 3 . Gefeliciteerd dames. Geweldig. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er allemaal schitterend uit zeg, toppie hoor,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Plony. Dat is weer schitterend gedaan. Ik ben ook heel erg benieuwd naar de DUO opdracht van Gerjanne en Anneke. Succes dames.
    Ik doe het voorlopig rustig aan.
    Helaas. Maar de tijd komt wel weer.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige top 3 gefeliciteerd dames. En GerJanne, je kan nu nooit meer zeggen dat vintage je ding niet is.. (Lol)
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat is dit super om te lezen! De eerste plaats nog wel en dan ook nog zo'n leuke verrassing! Het lijkt me gaaf om een DUO opdracht te doen, ook wel spannend, hoor!
    Ik mail mijn adres en zet natuurlijk vol trots de badge op mijn blog!
    Blije groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi GerJanne, een topper de eerste prijs!!! gefeliciteerd En ook Wybrich en Merel van harte met jullie top 3 plek en Jacqueline met je spotlight kaartje!
    Hele mooie keuze is er gemaakt dames!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd dames, prachtige creaties.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi
    Gerjanne en Wybrich gefeliciteerd.
    Gaaf om te zien, dat ik de top 3 heb bereikt. Ben er erg blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super , wat leuk te zien dat ik in de top 3 sta! Dank je wel!

    Gerjanne, en Tonny gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Plony, Ik ga als volger op dit blog inschrijven, maar ik weet nog niet of ik al aan challenges mee ga doen. Ik ben daar nog niet Goed genoeg voor denk ik. Ik vind het heel fijn dat je op mijn blog ook volger bent geworden. Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh ja, dames ik was nog wat vergeten. Dom dom dom, GEFELICITEERD met jullie welverdiende prijs. Gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Meiden gefeliciteerd met jullie top 3 plaatsen.
    ik vind het een erg gezellig blog, ga zo door dames.

    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen