zondag 6 oktober 2013

Herinnering challenge.....

Goedemorgen lieve volgers van WLVC, vandaag een herinnerings-creatie van onze Anneke en aangezien de challenge-opdracht deze keer is.....maak een VINTAGE-creatie maar GEEN kaartje......heeft Anneke dus geen kaartje gemaakt maar wel deze prachtige creatie.......


Is het niet schattig?????? Zo mooi met dat lieve plaatje, die mooie kantjes en die kleine details die het zo mooi maken om te zien.......en te willen hebben hahaha......dat geldt in ieder geval wél voor mij. Ik ben er dol op, op dit soort hebbedingetjes.


Even nog een stukje uitvergroot......

Ik hoop dat jullie lekker mee gaan doen aan onze challenge.
Gerda van  http://www.gerdas-hobbyshop.nu/ heeft een prachtige kadobon beschikbaar gesteld voor de winnaar en het is toch bést fijn wanneer je een leuk malletje o.i.d. kunt kopen met deze kadobon.
Meedoen kan tot 17 oktober 18.00 uur dus.....nog alle tijd.
Veel knutselplezier en namens het DT van WLVC wens ik jullie allemaal een hele fijne zondag.
Lieve groetjes van Plony.

3 opmerkingen:

  1. Ik schrok al! Ik dacht een reminder?? Is de tijd verkort? Het is een heel mooie creatie!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij herinneren altijd graag een paar keer GerJanne hahaha.....geen paniek dus!
      Liefs van Plony

      Verwijderen
  2. heel mooi deze creatie daar kan ik echt niet aan tippen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen