dinsdag 22 oktober 2013

Gebruik naald en draad of je naaimachine

Hallo allemaal,
De challenge is al weer een paar dagen van start en er staan al weer een paar mooie creaties die ingeleverd zijn maar zoals altijd kunnen er nog veeeeeeeeeeeeel meer bij.
De prijs die je kan winnen is beschikbaar gesteld door:


Wat je kan winnen is super, echt iets voor vintage-liefhebbers dus zeker de moeite van het meedoen waard (zo jammer dat wij als team er zelf niet voor in aanmerking kunnen komen hihi).


Ik heb nog een extra kaart gemaakt voor jullie. De vorige keer heb ik een paar steekjes met de hand gedaan, deze keer heb ik mijn naaimachine erbij gepakt wat eigenlijk ook heel erg leuk en gemakkelijk is.


Deze keer is het een kerstkaart geworden.
Ik heb de diverse soorten scrappapier op het cardstock vastgezet  met de naaimachine.
Verder heb ik ook weer diverse elementen toegevoegd (ideetjes kan je bovenaan het blog onder het kopje "regels voor deelname" vinden) die van een gewone kaart een vintage kaart kunnen maken.

Ik hoop dat jullie weer wat extra inspiratie hebben gekregen van mijn kaart zodat de naaimachine of  naaidoos tevoorschijn wordt gehaald om gezellig met de challenge mee te doen. Kijk gerust nog even terug om ideetjes te krijgen.
Jullie hebben nog genoeg tijd hoor, de challenge loopt tot 2 november 18:00 uur.

O ja, en houd het blog vooral in de gaten want de volgende keer hebben we weer iets heel leuks om met jullie te delen.

Groetjes en een fijne dag namens het hele team.
Henriëtte

6 opmerkingen:

  1. Leuk kerstkaartje, Henriëtte.

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart Henriëtte, supermooie kleuren....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beauty van een kerstkaart, mooi zoals je die bloemen gemaakt en bewerkt hebt...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dit ziet er erg mooi en bijzonder uit en zeker die grote bloem is een bjoetie
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw een kei schattig en prachtig vintage kaartje Henriette!
    Je zou zoiets maar op de mat krijgen met kerst echt schitterend gemaakt!
    Fijne week nog
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen