vrijdag 18 oktober 2013

Challenge nr. 12 + random-winnaar challenge nr. 11

Goedemorgennnnnn.......

Wat een pittige opdracht was challenge nr. 11........het valt nog niet mee voor iedereen om een creatie te maken wat géén kaartje mocht zijn maar wél vintage!!!!
Hier en daar zaten er wat twijfelgevallen bij maar het was wél genieten van al het moois wat er langs kwam hoor. Wij hebben maar wat door de vingers gezien maar ik wil er nog maar weer eens op wijzen dat je bij twijfel even het rijtje vintage-punten erbij kunt pakken (onder het kopje regels voor deelname) en zo voor jezelf een beetje kunt vaststellen of je creatie onder onze vintage-regels valt.

Toch hebben we, als altijd een winnaar en dat is geworden
Nr. 12 en dat is Carla van http://carlasknutselateljeeke.blogspot.be/
Gefeliciteerd Carla, de kadobon van Gerda is voor jou en als je even je gegevens naar mij mailt dan ga ik dat doorgeven aan Gerda en dan kun jij lekker iets moois uit gaan kiezen uit de webshop.

Dan gaan we nu naar challenge nr. 12.....

Onze sponsor is deze keer


en wat een geweldige prijs weer dames.........


Wie wil dit niet winnen?????

De opdracht van onze 12e challenge is deze keer afkomstig van onze Ellen en zij wil graag het volgende zien:
maak een kaartje/creatie waarbij naald en draad is gebruikt of de naaimachine.
Maak het jezelf niet al te moeilijk.....als we een paar steekjes zien is het al genoeg hoor. Wél VINTAGE-creaties natuurlijk hè!!!

Wij boffen weer dat uit het team van Anne-Marije Judith weer gezellig met ons mee wilde doen als gastdesigner en kijk eens wat geweldiggggggg.....




Wat een plaatje Judith en we kunnen hier bést aan wennen hoor.....gastdesigner Judith.....


Onze DT-dames hebben natuurlijk ook weer geweldige voorbeelden gemaakt en misschien halen jullie hier vast wat inspiratie uit.
Geniet en bewonder en.....klik even door naar de blogs van de dames.....dat wordt op prijs gesteld hoor.

Henriëtte

Nicole
Janet


Anneke

Jacomijn

Ellen

Plony

Liesbeth

Pouwla

Nou dames....dat is het dan weer wat het DT betreft....de beurt is nu aan jullie.
Doe lekker mee.....de challenge loopt tot 2 november 18.00 uur.
Heel veel knutsel plezier en haal die naaldjes en draadjes maar tevoorschijn hoor.

Namens het hele team wens ik iedereen een hele fijne dag.
Lieve groetjes van Plony.

24 opmerkingen:

  1. Prachtige voorbeelden zijn er weer gemaakt!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooie voorbeelden,wat een talent! Leuk deze opdracht,misschien weer eens een kansje wagen..hihi...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super creaties staan er weer als voorbeeld dames, zo knap zoals jullie dat elke keer weer voor elkaar krijgen, en Carla natuurlijk van harte gefeliciteerd met je winnende crea, ik weet niet of het me gaat lukken om weer eens van de partij te zijn, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, ik kon mijn ogen niet geloven wanneer ik net op blog kwam.
    Ik ben de winnaar van challenge 11, super zeg.
    Bedankt.

    Mijn mond valt nog meer open, wanneer ik naar jullie creaties voor de nieuwe challenge zie.
    Wat een prachtstukken zeg.
    Mijn felicitaties.

    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie voorbeelden dames en Carla gefeliciteerd met je prijs.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allemaal gewldig mooie kaarten en creaties. Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke nieuwe challenge hebben jullie weer, prachtige inspiratiekaartjes hebben jullie ook weer gemaakt.
    En Carla gefeliciteerd met het winnen van de vorige challenge...

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. heel mooie voorbeelden leuke callenge weer ik ga proberen mee te doen en als het niet naar de opdracht is mag je het me gerust zeggen hoor groetje maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zo wat een prachtige creatie's, heerlijk om te kunnen bekijken!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wouw, wouw, wouw wat hebben jullie allemaal stuk voor stuk prachtige voorbeelden gemaakt en wat een keigave challenge!! Dit keer kom ik niet allemaaal persoonlijk bij jullie langs, want vandaag gewerkt en morgen naar Elly van t scrap-ateljeetje een workshop doen, en moet al vroeg op pad. Maar voor allemaal Sjappo en dikke pluim!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een prachtige creaties hebben jullie gemaakt, toppie hoor,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie creaties allemaal.Geeft me veel inspiratie om de blog te bekijken. Is een hele nieuwe ervaring om de naaimachine voor papier te gebruiken, was ik nog nooit op gekomen ondanks dat ik al heel wat uurtjes achter de naaimachine heb gezeten. Een erg leuke opdracht.
    groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie creaties
    Hoop dat het inladen goed is gegaan
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een super mooie voorbeelden en wat een leuke opdracht ik doe nooit iets met stiksels op mijn kaart maar heel leuk een keer te doen.
    liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Wat leuke voorbeelden weer.Gr.Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige voorbeelden zijn er weer gemakt door het DT.
    Heb net mijn kaart geplaatst. Heb aan de binnenkant van de opslaande vierkant, zitten de stiksels. Als je op de kaart klikt, zie je het beter.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Proficiat Carla een prachtige creatie!
    Dames jullie zijn echt fantastisch, mooie voorbeelden waarbij de meesten ook werkelijk grenzen verlegd hebben.
    Ik heb voor het eerst geprobeerd te naaien op papier met de naaimachine, valt nog best tegen op kleine stukje haha.
    Graag doe ik weer mee met deze challenge.
    Fijn weekend allemaal
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super mooie voorbeelden van het DT team. En wat een prachtige creaties zijn er in gestuurd. Ik heb mijn kaart ook net geplaatst.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik heb ook mijn kaartje erbij gezet,
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik heb mijn prijs van Gerda's Hobbyshop vandaag in mijn brievenbus gevonden.
    Super wat ze in haar shop allemaal heeft, 't was moeilijk kiezen en mijn bestelling is dan ook wel wat ruimer uitgevallen.
    Nogmaals bedankt DT en Gerda ook bedankt voor de cadeaubon en de snelle en correcte verwerking.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi dames van WLVC,

    Ik wil mijn kaartje nog graag plaatsen maar hij geeft aan dat hij al gesloten is je kan toch 2 november tot 18.00 uur meedoen? Is er nog een mogelijkheid?

    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/2013/11/bordurend-meisje.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Foutje van mij Ellie, ik had hem op 6 uur AM gezet ipv 6 uur PM. Ik heb hem weer even aangepast!
      Liefs Plony.

      Verwijderen
  22. Bedankt Plony en Henriëtte voor jullie snelle reactie en fijn dat ik mijn kaartje nog mee kan laten doen als is het wel op het nippertje. Het was weer een leuke uitdaging, ga zo door.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen