donderdag 3 oktober 2013

Challenge nr. 11 + randomwinnaar challenge nr. 10

Goedemorgen lieve allemaal........

het is weer tijd voor een nieuwe challenge op het We Love Vintage Challengeblog maar eerst de winnaar van challenge nr. 10.........


Nr. 20 en dat is Nelly/Creanelly en zij doet mee via het hobbyjournaal......


Gefeliciteerd Nelly jij bent de winnaar geworden van de prachtige prijs die de Mallenmolen beschikbaar heeft gesteld. Wil je je gegevens even mailen naar apolloniadejong@hotmail.com  dan komt de prijs zo snel mogelijk naar je toe.


Challenge nr. 11 dan.......

de sponsor is deze keer  http://www.gerdas-hobbyshop.nu/ en zij heeft een kadobon beschikbaar gesteld voor de winnaar van deze challenge....waarvoor natuurlijk heel hartelijk dank!

Natuurlijk moet er wél weer wat gedaan worden om kans te maken op deze prijs en wat willen we zien dan bij challenge nr. 11.......????????

Een VINTAGE-creatie maar.......GEEN KAARTJE.
Alles wat géén kaartje is vinden we goed, zolang als het natuurlijk vintage is.....
Kijk maar naar de voorbeelden van het DT en wie weet wat er in je gedachten schiet. Ga lekker genieten van de prachtige creaties van de meiden van ons team....

Pouwla


Henriëtte

Nicole

Janet

Anneke

Jacomijn

Ellen

Plony


Liesbeth

Ga aub even bij de dames op hun blogs kijken.....even op de naam klikken en je bent er al......
Ik kan hier met 1 foto absoluut niet laten zien wát ze nu precies hebben gemaakt maar de overige foto's en bijbehorende uitleg op hun eigen blog laten jullie zien wat  de creatieve geesten van de dames hebben losgemaakt......het is prachtig....allemaal!!!!

Heel veel plezier met deze challenge....hij loopt tot 17 oktober 18.00 uur.......doe lekker mee en dan komen wij jullie moois bewonderen.

Namens ons allemaal een hele fijne dag.

Lieve groetjes van Plony.


13 opmerkingen:

  1. Hoi Dames/ meiden,
    Wat een prachtige voorbeelden hebben jullie stuk voor stuk gemaakt!
    Weer inspiratie genoeg!!! lfs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende voorbeelden weer ,
    dames DT team , we kunnen weer vooruit !
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Nelly, erg leuk voor je.
    Wat een uitdaging weer, iets anders dan een kaart. Wel geweldige mooie voorbeelden hier dus wie weet krijg ik ook inspiratie om mee te doen, erg leuk.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat aan de winnaar !
    Heel leuke voorbeeldjes om inspiratie op te doen. Bedankt aan het DT.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd aan de winnaar en prachtige projects zijn er gemaakt dooe het design team.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Laat ik net een vintagecreaties gemaakt hebben voor mijn dochters verjaardag.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als eerste wat een geweldige prachtige creaties heeft het team gemaakt.
    Ik heb een babykraamdoosje gemaakt.

    Gr Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk deze challenge, kan ik ook weer eens meedoen, want ik ben niet zo van de kaartjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke challenge, mijn creatie net geplaatst. En wat een super mooie creaties!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor de mooie voorbeelden van het DT team.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie voorbeelden dame,s.
    Ik heb mijn vintage doosje ook geplaatst.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg mooie voorbeelden en reminder kaart!
    Het heeft even geduurd maar natuurlijk doe ik ook graag weer mee met deze challenge.
    Allemaal een heel fijn weekend en succes!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie voorbeelden dames, ik heb mijn creatie ook geplaats.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen