zaterdag 7 september 2013

Reminderkaartje voor de Tuin Challenge.

Goedemorgen allemaal,

Vandaag mag ik jullie herinneren aan onze lopende tuin-challenge, in Vintage-stijl natuurlijk.
Afgelopen week zijn we na de zomervakantie weer met een tweewekelijkse challenge van start gegaan, en voor het geval dat jullie nog steeds niet genoeg inspiratie hebben gekregen van die prachtige creaties van mijn DT collega's heb ik er nog eentje gemaakt, en weer in het paars met een prachtig tuintje.
We vinden het heel leuk als jullie alsnog mee gaan doen, jullie hebben nog ruim de tijd hoor, we hebben natuurlijk alweer een aantal mooie inzendingen maar er kunnen natuurlijk nog veel meer kaartjes en creaties bij. Challenge loopt tot 17 september a.s.
Dit is mijn tweede inspiratie/reminderkaartje:

Dit plaatje komt weer van Pinterest, daar staat heel veel moois en bruikbaars op voor diegene die zoekende zijn naar tuintafereeltjes.

Ik hoop dat het jullie over de streep trekt om mee te doen en een kans te maken op mooie prijzen beschikbaar gesteld door 't Scrapateljeetje
Op mijn blog vindt je een opsomming van de gebruikte materialen:

Dan wil ik nog even van de gelegenheid gebruik maken om namens mijn nieuwe DT collega Nicole, jullie allemaal heel hartelijk te bedanken voor de lieve, en leuke reacties die ze heeft mogen ontvangen n.a.v. het designerschap bij WLVC, en wij zijn gewoon ook heel blij met Nicole.
Mag ik zeggen, tot blogs?

Liefs Liesbeth  nms het WLVC team.




2 opmerkingen:

  1. Hoi Liesbeth,wat een prachtige reminderkaart,mooi dat kraft met dat paars...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen