woensdag 4 september 2013

Een nieuw DT-lid......

Goedemorgen lieve volgers van het WLVC-blog......

Nu Ans ons DT heeft verlaten was er een plaatsje om op te vullen en natuurlijk is dat gelukt.
Ik heb een nieuw DT-lid om aan jullie voor te stellen en misschien wekt het verbazing als jullie gaan zien wie er bij ons team is gekomen maar ik zal proberen uit te leggen wat mij tot deze keuze heeft gebracht.
Er zijn heel veel namen die we natuurlijk allemaal graag in ons team willen maar dat zijn vaak óók de namen van dames die al in heeeeel veel teams zitten. Mijn keuze is nu eens uitgegaan naar iemand die helemaal fris is in vintageland.......ik kreeg van deze dame een kaart met mijn verjaardag en dat was het begin....vanaf dát moment ging ik eens opletten wat zij deed met vintage.....ik ken haar al heel lang maar vintage was nooit haar ding en nu ineens kwam dat dus wel.....


Dit was de kaart die mijn interesse opwekte en inmiddels weet ik dat deze dame veel meer in haar mars heeft en ik heb besloten om haar een kans te geven te groeien in een designteam.
In eerste instantie schrok ze daar wel even van maar inmiddels staat ze te springen om mee te mogen doen met het DT van WLVC.

Wie is ons nieuwste DT-lid dan wel????

Nicole van http://deknutselthuisblijfmoeder.blogspot.nl/ en zij stelt zich heel graag aan jullie voor....


Hallo allemaal,

Plony heeft mij gevraagd om bij haar fantastische design team te komen.
Wat voel ik mij vereerd zeg!
Mijn naam is Nicole, ik ben getrouwd met een lieve man en
samen hebben wij een zoon gekregen hij heet Willem, is 7 jaar en
komt graag bij me kijken in mijn knutselkamertje.
Lang geleden ben ik begonnen met 3d kaarten en langzamerhand
is het scrappen om de hoek komen kijken.
Ik vind het fantastisch om te doen.
Vintage stijl is iets wat ik nog niet zo lang doe, maar
wel helemaal te gek vind! Dus ik hoop dat ik lekker
mee kan draaien in het team en jullie wat inspiratie
kan bieden. Laten we dan maar gauw aan de freubel gaan!
Groetjesssss   Nicole.

Nou Nicole meis....zet m op.....ik heb alle vertrouwen in je dus..... maak het waar.

Lieve groetjes van ons allemaal!!!!!!


13 opmerkingen:

  1. Hé Nicole,
    Ik ken jou al, je blog was mij ook op gevallen en je maakt gave dingen dus....dit gaat helemaal goed komen op het WLVC blog! Veel plezier samen met het team, en ik kijk al uit naar jou creatie, succes!!
    Lieve groeten van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk dat jullie een 'onbekend' nieuw DT-lid hebben gekozen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat jullie een nieuw en nog "fris" DT-lid hebben gekozen, de kaart die ze hier laat zien is prachtig en ik ben benieuwd wat Nicole nog allemaal voor ons in petto heeft, leuk!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat jullie een nieuw DT-lid hebben gevonden.
    Het kaartje wat ze gemaakt heeft ziet er veelbelovend uit.
    Succes Nicole!

    Liefs,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel succes Nicole!! Liefs Nanna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Veel succes en deze kaart "smaakt naar meer".
    groetjes, Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel succes Nicole, en fijn dat er voor een "nieuw" en fris
    dt-lid is gekozen. Je kaartje ziet er in ieder geval veel belovend uit.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke verrassing voor jou Nicole, ik heb nog niet de eer je te kennen, maar daar gaat nu verandering in komen, ik ben heel benieuwd wat voor mooie dingen we van jou te zien krijgen, eng he? maar ook super spannend, ik wens je heel veel succes, groetjes en tot blogs, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Veel succes met het maken van de kaarten . Komt vast goed want als Plony je uitnodigt dan heb je wat in je mars hoor. gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nicole wat vreselijk leuk! Veel plezier en succes!

    Liefs, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja hoor, Nicole ken ik ook alweer een hele tijd.
    Een goede aanwinst voor jullie team al zal ze het inderdaad in eerste instantie wel spannend hebben gevonden...het gaat je fantastisch lukken Nicole dat weet ik zeker!
    Alvast een fijn weekend allemaal!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Nicole

    Ik ken je nog niet, maar dat komt vanzelf wel goed.
    Als je door Plony uitgekozen bent, heeft ze daar alle
    goede reden voor.
    Hopelijk ga je je gauw hier thuis voelen!
    Heel veel succes in de toekomst.
    Ik kijk uit naar je mooie creatie's.

    Lieve groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Nicole

    Ik ken je nog niet, maar dat komt vanzelf wel goed.
    Als je door Plony uitgekozen bent, heeft ze daar alle
    goede reden voor.
    Hopelijk ga je je gauw hier thuis voelen!
    Heel veel succes in de toekomst.
    Ik kijk uit naar je mooie creatie's.

    Lieve groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen