woensdag 21 augustus 2013

Sponsornieuws!!!!

Goedemorgen allemaal......

ongelofelijk maar wéér heeft een nieuwe sponsor zich bereid verklaard om onze challenges  van een leuke prijs te voorzien. Soms heb ik nog steeds het gevoel dat ik droom hoor......wat boffen we toch en wat blijft het een eer als er weer een nieuwe sponsor laat merken vertrouwen te hebben in wat er gebeurd op het We Love Vintage Challengeblog.
Dankjewel.......aan alle sponsors!

Wie mogen we dan wel verwelkomen als nieuwe sponsor????

 



Super hè........als je 't Nifelhûske niet kent, klik dan het logo even aan en snuffel eens rond op de site.

Leentje van het Nifelhûske stelt zich aan jullie voor:

Even voorstellen.... Ik ben Leentje de Vos-Scheweer ben getrouwd en samen hebben we 3 kleine meiden. Eind 2011 ben ik begonnen met mijn eigen handwerkatelier 'It Nifelhûske'. 'Nifelje' is fries voor freubelen en 'hûske' staat voor huisje. In mijn webwinkel op www.nifelhuske.nl vind je leuke dingen voor onder andere het maken van kaarten en sieraden zoals snijmallen, bedels, linnenkarton, bloemetjes, sierspelden, lint, kralen enz. Het assortiment van de webwinkel breidt nog steeds uit en wordt steeds ruimer. Ik wens jullie veel 'nifel' plezier toe met het maken van de creaties voor het 'we love vintage challengeblog'.
 
Groetjes Leentje

 

Tot zover dan weer een extra berichtje op het WLVC-blog en dan wens ik jullie allemaal een hele fijne dag en.......vergeet onze challenge niet!
Lieve groetjes van Plony.

4 opmerkingen:

  1. ontzettend leuk een nieuwe sponsor erbij welkom Leentje
    ik begrijp waarom je voor dit blog hebt gekozen ze maken beeldschone kaarten.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke sponsor, als je er nog niet warm voor liep zou je nu spontaan gaan "nifeljen" , ik ga eens even een kijkje nemen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn voor jullie dat zich zoveel sponsors melden. Een teken dat jullie goed bezig zijn, toch?!
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen