zondag 25 augustus 2013

Nog 1 reminder voor de challenge van augustus.....

Goedemorgen allemaal......

De vakantietijd loopt langzaam naar het einde.....óók voor ons team geldt dat we bijna weer op volle sterkte zijn. Ik wil graag nog 1 remindercreatie laten zien voor de lopende challenge waarbij de opdracht is: alles mag behalve vierkant of rechthoekig.
Deze reminder is gemaakt door Ellen en zij geeft zélf even aan hoe en wat ze heeft gedaan:



De basis van dit hart is een piepschuimhart met een platte achterkant. Als eerste heb ik hem met oud muziekpapier beplakt, daarna bewerkt met gesso en Distress inkt.
De afbeelding is een poezieplaatje die ik in het midden heb bevestigd en daar omheen ben ik met allerlei materialen gaan werken, net zolang tot ik het een mooi geheel vond.
Aan de onderkant heb ik eerst kralen geregen aan draden, deze samen geknoopt en daarna samen met een mooie zilverkleurige knoop onderaan het hart vastgezet.

Schitterend gedaan Ellen.....ik denk dat iedereen dit wel met mij eens is.....wauw!
Nog even een foto van het geheel met de kralen eronder.....



Misschien is er nog iemand die denkt.....o ja ik ga toch nog even meedoen......je hebt de tijd tot 2 september 18.00 uur.
 
Dan heb ik nog een verrassing voor 1 van jullie.........
 
Gelukkig als wij zijn met zoveel lieve volgers en ook zulke trouwe volgers, heb ik eens bij de afgelopen 2 maanden gekeken wie er dan het trouwst is geweest in het reageren en.....
 
er is 1 heeeeeele trouwe volgster die echt altijd reageert......of we nu een reminderkaart neerzetten, een berichtje over een nieuwe sponsor, een top-3, een nieuwe challenge......altijd is zij er om een lief berichtje achter te laten en háár willen wij graag een tegoedbon schenken om te besteden bij ....
 
 
http://shop.dehobbyboerderij.nl/   .........en wie is deze bofferd dan wel......??????
 
Jeannette.....van http://zoveelkleuren.blogspot.nl/ .......jij bent de gelukkige die deze bon....
 
 
mag gaan besteden! Geef even je gegevens door (apolloniadejong@hotmail.com) en dan hoor je hoe je te werk moet gaan. Met heel veel dank aan deze sponsor natuurlijk en misschien wil je ons laten weten wat voor leuks je hebt uitgezocht?
 
Goed.....dit was het dan weer voor vandaag en we hopen dat jullie ons allemaal enthousiast blijven volgen....je ziet dat het ineens wel eens iets kan opleveren hahaha.
 
Fijne dag allemaal en lieve groetjes van alle meiden van het DT van WLVC.
Plony.
 

14 opmerkingen:

  1. Hoi Ellen en dames van het DT.
    Wat een prachtig hart heb je gemaakt! hele mooie materialen zijn er op verwerkt!! SCHITTEREND!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi hart Ellen. En Jeannette van harte met je bon. Blijft een leuk blog om te kijken dames .
    gr Bets.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, ik zit hier die schitterende creatie van Ellen te bekijken en ik scrol lager en toen...., ik ben er even stil van, wat supergaaf is dit toch, wat een heerlijke verrassing op de zondagmorgen, lieve dames, superbedankt en ik ga je mailen Plony, wauw even een kop koffie om het te verwerken haha, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk die spontane actie, gefeliciteerd Jeannette, een leuke verrassing.
    Ik ben onder de indruk van dat mooie hart, wat een kuntwerk is dat, schitterend.
    fijne zondag allemaal, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Jeannette met je te goed bon. Dat wordt weer lekker shoppen.

    Groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende kaart heeft Ellen gemaakt, het is een beauty. En wat superleuk voor je Jeannette, gefeliciteerd meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende creatie!!! Zo super mooi!! Dt maakt dat ik ook weer aan de slag wil :)
    jeanette, gefeliciteerd met je prijsje!
    Groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat lief dat jullie Jeannette zo verrassen,ze is idd heel trouw in het reageren en Ellen's creatie is een súpermooie,wauwie wat mooi gemaakt,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Welkom thuis Plony en bedankt voor je lieve reactie op mijn blog!
    SCHITTEREND dat hart wat Ellen heeft gemaakt, zo mooi met al dat kant en die kralen!
    Lief dat jullie ook weer zomaar iemand blij maken, jullie blog zit vol surprises!
    Fijne zondagiedereen.
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige kaart, echt schitterend, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een prachtig hart.
    wow jeanette gefeliciteerd.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Jeannette en veel plezier met het uitkiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is nog eens een leuke verrassing voor Jeanette...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Allereerst vind ik het weer een bjoetie geworden, schitterend gedaan Ellen.
    Wn Jeannette gefeliciteerd met je gewonnen prijs, wat leuk om te lezen dat jij z n trouwe volgster bent van het blog toppie meis!!!!
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen