maandag 22 juli 2013

Vlinders in de zomerzon.....

Goedemorgen allemaal.......

Staat jullie hoofd nog een beetje naar bloggen en knutselen......als het niet zo is begrijpen wij dat helemaal hoor want wat is het genieten nu van het prachtige zomerweer.
Tóch wil Janet jullie met een kaartje graag even herinneren aan de lopende challenge waarbij de opdracht is: maak een VINTAGE-kaart/creatie waarbij je 1 of meer vlinders gebruikt.
Wat hoort er nu méér bij de zomer dan die schattige fladderende vlinders die het nu zo druk hebben met vliegen van bloem naar bloem. Ik kan er écht van genieten als ik in de tuin zit om naar de vlinders te kijken....het blijven prachtige beestjes.

Ook op de kaart van Janet zijn ze natuurlijk aanwezig....de vlinders......ik hoop dat jullie er weer wat inspiratie uithalen en meedoen aan onze challenge. Dat kan nog tot 2 augustus 18.00 uur en de prachtige mal die beschikbaar is gesteld door Henk Kuiters van  http://www.papier-webwinkel.nl/ is ook zéker een reden om eens even aan de slag te gaan.....misschien wel lekker buiten in de tuin......


Prachtig is de kaart van Janet hè.....en ik kan het weten want hij viel onlangs bij mij op de mat....bof ik even! Er is weer heel veel moois te zien dus klik maar even op de kaart dan kun je alles goed bewonderen.

Heel veel succes voor iedereen die meedoet of gaat doen aan de challenge en namens het DT van WLVC wens ik jullie allemaal heerlijke zonnige dagen.
Lieve groetjes van Plony.

6 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschone kaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is inderdaad een plaatje van een kaart, jullie moeten er nu wel aan trekken hoor met dit warme weer, maar de echte freubelaars gaan door haha, fijne dag en groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat een mooi kaartje! Dit vind ik zo knap...En met dit mooie weer is het soms te warm om buiten te zitten en dan kun je maar 1 ding: knutselen...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Plony, ik zal proberen een kaart te maken over dit onderwerp, leuk dat je iedereen die dit leest er even aan herinnerd, velen zullen op vakantie zijn en anderen in de zon, ook jou wens ik fijne dagen toe, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beauty!!
    Ik kan me voorstellen dat je er blij mee was.
    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is een schitterende kaart, echt prachtig. Vlinders zijn inderdaad prachtige dieren. Ik heb op het balkon een vlinderstruik neergezet om ze naar boven te lokken, maar nee hoor, wel bijen etc. maar geen vlinders. Groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen