woensdag 10 juli 2013

Top-3 challenge nr. 5 en spotlight-remindercard lopende challenge......

Goedemorgen lieve volgers van WLVC.....

Het is weer tijd voor de top-3 en ik moet even een extra complimentje geven aan de nummer 1 van onze top-3.........ik doe nooit uitspraken over de manier waarop wij een top-3 kiezen maar het gaat met punten en deze keer heeft de nummer 1 van vandaag wel heeeeeel veel punten binnen weten te slepen. Supergaaf en ik ga dan ook maar snel vertellen wie die welverdiende winnares van het bovenste trapje van onze top-3 dan wel is.........

Nummer 1.....met vlag en wimpel en met een werkelijk schitterende creatie is geworden......

Richtsje van http://itkaartenblogfanrichtsje.blogspot.nl/



Nummer 2.....met ook al zo'n prachtige creatie is geworden....

Gerie van http://scraptastisch.blogspot.nl/



En tenslotte nummer 3.......ook zéker het bewonderen waard....

Margreet van http://margreets-scrapcards.blogspot.nl/



Hartelijk gefeliciteerd dames en jullie gaan bovenaan in het Top-3 vakje om aan het eind van het jaar te gaan strijden om de top-3 van 2013
Als je wilt mag je de badge meenemen om met trots te laten zien dat je in onze top-3 zit.

 



Dan hebben we voor jullie ook nog een remindercard in de spotlights ter herinnering aan de lopende challenge  en dat is deze keer de kaart van Nicole van http://deknutselthuisblijfmoeder.blogspot.nl/ .
Nicole is nog maar pas begonnen met vintagekaarten maken maar jullie moeten écht eens zien wat zij voor een leuke uitvoering heeft gemaakt van onze challenge nr. 6 met als opdracht  maak een VINTAGE  creatie waarin terug te vinden is landen/vakantie/vakantiegevoel.



Erg leuk Nicole en nou weet ik toevallig ook nog dat jij vandaag jarig bent dus.......hieperdepiep HOERA voor jou! Hartelijk  gefeliciteerd!

Natuurlijk is er nog steeds die mooie prijs te winnen van Kreatrends, dat is nog eens een extra stimulans om mee te doen.

Dan wens ik iedereen die nog mee gaat doen met onze challenge heel veel plezier met het maken van iets moois en dank ik jullie allemaal voor jullie betrokken zijn bij het We Love Vintage Challengeblog.

Namens alle dames van het DT....een heerlijke dag en lieve groetjes van ons allemaal.
Plony.

8 opmerkingen:

  1. Geweldig dat ik in de top 3 sta bij jullie van #5, ben er super blij mee! Richtje van harte met je prachtige winnende kaartje en Margreet ook proficiat! en te gek Nicole dat je in de spotlight sta. Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettende knappe creaties!! Supermooi! xxx Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een feest is het vandaag :)
    Ik voelde me al echt jarig door iedereen en nu staat mijn kaart ook nog eens in de Spotlight, wat leuk zeg, hartstikke bedankt allemaal!!!
    Groetjessss

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is toch niet te geloven...ik in de top 3 en dan ook nog nummer 1...geweldig leuk om dit zo te lezen, ik denk dat de glimlach vandaag niet meer van mijn gezicht wijkt... Bedankt, dit had ik niet verwacht... Natuurlijk Gerie en Margreet ook gefeliciteerd!! Nicole, proficiat met je plekje in de spotlight!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beauty,s zijn het allemaal veel liefs Nels

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig wat een beauty's allemaal,lijkt me echt een kluif om keuzes te maken.Gefeliciteerd allemaal dames! lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Richtje, Gerie en Margreet gefeliciteerd met jullie plekje in de top-3!! Nicole, leuk hoor om in de spotlight te staan. En gefeliciteerd met je verjaardag.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nelly (Creanelly)10 juli 2013 om 19:57

    Richtsje, Gerie en Margreet van harte gefeliciteerd,
    Met het behalen van de top 3 van Het WLVChallenge blog.
    Jullie hebben SUPER mooie creatie's gemaakt.

    Lieve groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen