maandag 15 juli 2013

Sponsorbijdrage/nieuws

Goedemorgen allemaal .....

Vandaag heb ik wat ruimte gemaakt voor onze sponsor Hanneke van http://www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl/


Hanneke was de eerste sponsor voor het WLVC-blog en ik ben heel blij dat ik zo'n goede band met haar heb gehouden nadat ik ben weggegaan bij het Hobbyhomeblog. Mijn hart is nog wel een beetje bij het blog van Hanneke gebleven hoor en natuurlijk bij de webwinkel waar van alles te vinden is.
Op dit moment heeft Hanneke een 10% kortingsaktie ivm de zomervakantietijd en deze aktie loopt nog t/m 22 juli. Ik zou zeggen sla je slag nog even.....

In het DT van het Hobbyhomeblog zit nog steeds Corrie en zij heeft voor vandaag een reminderkaart gemaakt (eigenlijk een tag) voor de lopende challenge.


Geweldig hè.........Hanneke zei tegen mij....ik ben er gewoon trots op en ik heb hem niet eens zélf gemaakt, hahaha. Je hebt helemaal gelijk hoor Hanneke... je mag er best trots op zijn en Corrie helemaal natuurlijk!
Ontzettend bedankt Corrie voor je schitterende bijdrage voor ons WLVC-blog en ik hoop je nog eens terug te zien als "gastdesigner".
Ik denk dat deze extra sponsor-ruimte, mede dankzij de bijdrage van Corrie, helemaal leuk is ingevuld en ik hoop dat Corrie's mooie voorbeeld nog een enkele deelnemer over de streep trekt om nog mee te doen aan de challenge. Dit kan nog tot 17 juli 18.00 uur.

Dan wens ik natuurlijk iedereen weer een hele fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes van Plony.

8 opmerkingen:

  1. Hoi Corrie,
    Je hebt een supermooie tag gemaakt..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal super, wat is hier veel moois op te zien Corrie, petje af, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een beeldige tag, zou zo mijn koffers willen pakken!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk gedaan Corrie, leuk met die houten lettertjes en mooi uitgewerkt!
    groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi Corrie, veel leuks op te zien! Een hele mooie bijdrage voor beide blog's. En lieve woorden van Plony niet te vergeten!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt Plony, voor je lieve woorden en Hanneke natuurlijk ook bedankt voor haar leuke reactie:-) Ik vond het een super leuke uitdaging om voor jouw WLVC Blog deze reminder te mogen maken, ik heb het met heel veel plezier gedaan.

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige tag heb je gemaakt Corrie
    Groetjes Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Corrie...

    Nogmaals hij is meer dan super!
    Ik ben trots op zon geweldige Designer in ons team.

    Lieve groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen