dinsdag 2 juli 2013

Prijswinnaars bloghop......

Goedemorgen allemaal.....

Vandaag kom ik een paar mensen blij maken maar voordat ik dat ga doen wil ik op de eerste plaats de meiden van mijn designteam enorm bedanken voor de inzet....elke keer weer.....en voor de geweldige manier waarop ze deze bloghop samen met mij en de sponsor hebben mogelijk gemaakt.
Ik was al vanaf het begin heel erg trots op "mijn" meiden maar dat is alleen maar meeeeeeeeer geworden. Super hoe ze ook allemaal een prijsje beschikbaar hebben gesteld op hun eigen blog voor deze bloghop en óók die prijsjes gaan er vandaag...of morgen uit. Super bedankt ladies!!!!! Jullie zijn geweldig!

Dan de prijswinnaars.....

De tegoedbon beschikbaar gesteld door Hanneke van http://www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl/

is gewonnen door: Rosina van http://rosina-scrapcards.blogspot.nl/ .

De 2e prijs....
is gewonnen door: Jolanda van   http://jolanda78.blogspot.nl/

Tenslotte de 3e prijs...

die is gewonnen door : Irene van    http://marsvrouw.blogspot.nl/

Lieve dames........heel hartelijk gefeliciteerd met jullie gewonnen prijs en stuur even een mailtje met je gegevens naar apolloniadejong@hotmail.com dan zorg ik dat alles komt waar het hoort te zijn.

Iedereen heel hartelijk bedankt voor het meedoen, het geven van ontzettend lieve reakties en voor het gaan volgen van alle leden van het DT van het We Love Vintage Challengeblog.
Wij zijn enorm blij dat er zo enthousiast wordt gereageerd en hopen dat dit nog heel lang zo zal blijven.

Morgen zien jullie ons terug met de nieuwe challenge en de random-winnaar van challenge nr. 5 en we hopen natuurlijk dat er weer veel mooie creaties gemaakt gaan worden.

Namens het hele team wens ik iedereen een hele fijne dag en heel graag tot morgen.
Lieve groetjes Plony.




13 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd winnaars.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goeiemorgen allemaal, prijswinnaars van harte gefeliciteerd met jullie mooie prijzen en Plony, fijn dat je blog zo goed gaat, leuk hoor al die enthousiaste volgers en natuurlijk doe je het als team, helemaal top, allemaal een pluim op je hoed, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rosina, Jolanda en Irene van harte gefeliciteerd met jullie prachtige prijs gewonnen bij WLCV SUPERRrrrrr dames.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alle winnaars gefeliciteerd!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. alle winnaars gefeliciteerd, groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op Plony's blog had ik al gereageerd maar hier zeg ik nogmaals......reuze bedankt en de overige dames ook van harte gefeliciteerd !

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd dames!
    xxx Marianne MW

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartelijk gefeliciteerd dames heel veel plezier ermee.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alle dames van harte gefeliciteerd met de gewonnen prijzen! Dames van het WLVC,heel erg bedankt voor de leuke en originele bloghop-candy,ik vond het héél leuk om mee te doen,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wooooow helemaal te gek....wat een verrassing is dat om een van de prijswinnaars te zijn van de Bloghop van dit geweldig blog
    Hoe leuk is dat...helemaal top!!!
    Hier zit een hele blije freubelaarster....
    THANKS PLONY en DT !!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Plony,
    Helemaal geweldige blog hoor, ga zo door! En ik doe gezellig mee!
    En dames gefeliciteerd.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Plony,
    dames van harte gefeliciteerd metjullie superrrrr prijs...
    en bedankt voor de leuke bloghop..

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen