zaterdag 6 juli 2013

Nieuw.....nieuw.......nieuw.......

Goedemorgen allemaal op deze heerlijke zomerse dag.........

Ik heb een nieuwtje voor jullie en dat is het volgende......

Wij hebben een nieuw DT-lid en die gaat zich vandaag aan jullie voorstellen.

Ik ga eerst een creatie van haar laten zien en dan begrijpen jullie vást waarom ik haar nog graag bij ons team wilde hebben.


en nog maar een voorbeeldje.....



Zij heeft een nét weer iets andere stijl en omdat we het een beetje vintage op z'n breedst willen houden leek het mij leuk om bij ons team te halen...........

ELLEN      



Wij hopen dat jullie net zo van de creaties van Ellen gaan houden als dat wij doen en jullie zien haar bij de challenge van 18 juli met haar creatie in het rijtje staan hoor. Natuurlijk komt ze ook bij jullie langs om jullie prachtige inzendingen voor de challenges te bewonderen.

Ellen stelt zich even aan jullie voor......

Hallo, ik ben Ellen en vanaf nu mag ik mij DT member noemen van dit schitterende Challenge blog.
Even iets over mijzelf, ik ben 52 jaar, en al 31 jaar getrouwd met een super lieve man en moeder van twee volwassen dochters die ons twee lieve schoonzoons hebben bezorgd. Ook ben ik de trotse oma van kleindochter Faye van 4 jaar.
Altijd bezig met hobby's van kleins af aan, ik heb met fimo gespeeld, aan scrappen gedaan, met stofjes en de naaimachine in de weer geweest, stempelen en natuurlijk papier waarmee ik kaarten en creaties maak. Van vintage kaarten tot cute stempelkaarten, ik hou van allebei.
Ik kleurde mijn stempels in met Faber Castell polychromos kleurpotloden maar onlangs ben ik gezwicht voor de copics en wat vind ik die geweldig. Mijn stijl is meest Shabby Chic, nostalgisch met heel veel embellies dus de kaarten zijn vaak lekker vol met van alles.
Vanaf de volgende Challenge ga ik actief meedoen, ik heb er enorm veel zin in !!
Lieve groetjes, Ellen


Dan wensen wij als DT van We Love Vintage Challengeblog iedereen een heerlijk zomers weekend en.....tot ziens!
Lieve groetjes van Plony.      
 
 
 

9 opmerkingen:

  1. Prachtige kaarten. Helemaal vintage en inderdaad weer iets andere details. Ben heel benieuwd naar de kaartjes van af de volgende challenge. Gefeliciteerd en succes als DT Member. Groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom Ellen en wat ik nu zie is inderdaad prachtig, alweer een geweldige designer erbij, superleuk, nog meer genieten hier.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ellen, wat geweldig dat je dit team mag komen versterken!
    Geniet er van en heel veel plezier als DT member.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WELKOM Ellen
    Wat leuk dat je in het WLVChallenge team komt.
    Je maakt prachtige creatie's.
    Heel veel succes gewenst, met je nieuwe job.
    Dat je met je mooie creatie's ons mag inspireren.

    Lieve creatieve groetjes nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk stukje, en mooie creaties, welkom Ellen ook hier.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk verhaal! veel plezier als nieuw DT-lid!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaarten maak je Ellen.
    Welkom.
    Gr Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen,

    Helemaal nieuw in kaartenmaak/blogland kijk ik mijn ogen uit naar de grote hoeveelheid aan blogs. Mijn hooft komt om van de ideeen.
    Leuk blog is dit met veel mooie en leuke ideeen.

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen