dinsdag 25 juni 2013

Top-3 challenge nr. 4 en spotlight-remindercard lopende challenge.

Goedemorgen allemaal.....

ondanks dat de bloghop nog helemaal in ons systeem zit....we zijn er nog helemaal hyper van....gaan we toch vandaag gewoon de top-3 bekend maken die wij als team hebben gekozen uit de inzendingen van challenge nr. 4. Het was een spannende stemronde want er waren er een paar die wel heeeeel erg dicht bij elkaar zaten maar we zijn er uit gekomen en de top-3 is als volgt geworden.....

Op 1..... Anke van http://tessaskaarten.blogspot.nl/ met een fantastisch drieluik


op 2....Lisa, te vinden op het Hobbyjournaal....http://www.hobbyjournaal.nl/creatie/1947753/Zomerkaart.htm en zij maakte deze schoonheid van een kaart


op 3....Tineke van http://www.tinekeskaartenhoekje.blogspot.nl/2013/06/maritiem.html met een geweldige maritieme kaart


Alle 3 de dames heel hartelijk gefeliciteerd en jullie gaan weer mee naar het einde van het jaar om mee te doen voor de top-3 van 2013.


Dit logo is voor jullie om te laten zien dat je in de top-3 zit bij het We Love Vintage Challengeblog.
Natuurlijk wel mee blijven doen ....we zien jullie graag weer terug bij de nieuwe challenges.

Dan hebben we zoals steeds gelijk met de top-3 ook nog de spotlight-remindercard die gekozen is uit de deelnemers aan de lopende challenge. Deze keuze staat geheel los van eventuele te winnen prijzen of de top-3 want die worden pas ná de challenge bepaald.

Wij hebben voor deze challenge de kaart uitgekozen van:Herma en ik zeg er even bij dat Herma mijn zus(je) is en dat ik deze niet zélf heb gekozen om niet partijdig te zijn maar.......ik vind het natuurlijk wel superleuk voor haar dat ik haar mooie kaartje hier vandaag in het zonnetje mag zetten.



Het is een droppie hoor meis.......Heel mooi gedaan.

Dan hoop ik dat iedereen die nog niet mee heeft gedaan aan de challenge of aan de bloghop dit nog lekker gaat doen want het is té leuk om niet te doen.....vind ik, haha.
In ieder geval allemaal heel hartelijk bedankt voor jullie enthousiasme wat ons blog betreft en namens het DT wens ik iedereen een heerlijke dag.
Liefs van Plony.

9 opmerkingen:

  1. Wat een bjoeitie van een creatie, mooie kleuren en indeling en heel super aangekleed!! Super complimenten voor je zussie...

    Gr antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beeldschone kaart, prachtig plaatje.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Herma,
    Geweldig dat het team je heeft gekozen als Spotlight kaart, proficiat en geniet er lekker van.
    Lieve groeten van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met jullie prachtige winnende kaarten Anke, Lisa en Tineke ze zijn super mooi!
    Lieve groeten van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Allemaal gefeliciteerd met jullie top 3, en Herma met de reminderkaart, erg mooi gemaakt allemaal.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GEfeliciteerd dames en wat een schitterend mooie kaarten hebben jullie gemaakt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk dat mijn kaart in de top-3 staat. Ook Anke en Lisa gefeliciteerd,
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat mijn kaart is gekozen en bij de top-3 staat,
    Anke en Tineke jullie kaarten zijn ook toppie, mijn felicitaties
    Groetjes LIsa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd dames mooie kaarten hebben jullie gemaakt.
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen