zaterdag 29 juni 2013

Pimp it up......

Goedemorgennnnnnn.......

Ik mag jullie vandaag weer voorzien van een beetje inspiratie......
Het is inmiddels geen geheim meer dat ik graag dingen een beetje oppimp en ook deze  creatie is daar weer een voorbeeld van.
De lopende challenge heeft als opdracht :
maak een vintagekaart/creatie met dieren als extra..... dus niet alleen dieren maar bijvoorbeeld een jongetje met een hondje of een meisje met een paard.........enz.
Ik vind dat er op dit moment zoveel schattige plaatjes zijn die je daarvoor kunt gebruiken en dat is dus wat ik gedaan heb.....ik heb een paar van die leukies verwerkt in een HOME-decoratie.


Letterlijk dus een HOME-decoratie, haha.


 Ik had ook nog wat andere paatjes die zo leuk aan de zijkant op het kantje konden worden geplakt. Gewoon met 3D-kit hoor.....dat wordt heel vaak gevraagd aan mij maar ik lijm bijna altijd met 3D-kit of met Tacky Glue......plakt alles!


Een lief klein sleuteltje erbij.....de sleutel van HOME....


Het meisje met haar hondje nog even van dichtbij....


en het jongetje met zijn hondje heb ik in het "fotolijstje" gedaan.

Ik hoop dat jullie het wat vinden en misschien wil je na deze "inspiratie" nog meedoen aan de challenge......dat kan tot 2 juli 18.00 uur.

A.s. dinsdag 2 juli kom ik bij jullie terug met de winnaars van de prijzen van de bloghop en dan woensdag 3 juli met de randomwinnaar van de challenge en natuurlijk is er dan weer een nieuwe challenge. Tot dan!

Namens het DT van WLVC allemaal een heel fijn weekend.
Liefs Plony.

11 opmerkingen:

  1. Supermooi heb je dit home deco lijstje gepimpt, heel romantisch en met veel oog voor detail. Fijn weekend, Plony!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, zo mooi, en wat heb je dit mooi afgewerkt, heel erg mooi, ik hoop dat het een mooi plekje mag vinden in je huis. Groetjes frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow prachtig gemaakt ziet er heel mooi uit.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat ziet er heel leuk uit

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een toppertje Plony
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een supermooie creatie.
    Ik vind het leuk dat je dit met ons wil delen. Zelf zou ik hier nooit opkomen.
    Bedankt voor de inspiratie.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke inspiratie! En wat zal dat leuk bij je in huis staan...heel origineel! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een bjoetie is dit weer geworden, erg leuke plaatjes heb je gebruikt Plony.
    Fijne zondag, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen