zondag 30 juni 2013

300 volgers.......bloghop!!!!!

Hieperdepieppppppppp........HOERA!!!!!!
We hebben al 300 volgers..... we zijn er al over heen zelfs.....hoe superleuk is dit!!!
Tijd voor een klein feestje........

Om te vieren dat we 300 volgers hebben gaan we een bloghop houden.
Er zijn 3 prijsjes te winnen en wel de volgende......

1)  
een tegoedbon beschikbaar gesteld door Hanneke van http://www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl/ ennnnnn.......degene die deze prijs wint mag een maand gastdesigner zijn!

2 )   Collectables set every day banners & tekst

mogelijk gemaakt door Plony

3 ) Creatables stencil Anja`s vintage 3 ornaments


mogelijk gemaakt door Plony

Wat moet je doen om kans te maken op 1 van deze 3 prijzen???

Het is de bedoeling dat julie de blogs van de leden van het DT gaan bezoeken......leuk om eens rond te kijken en misschien lijkt het je wel leuk om óók de DT-leden te gaan volgen.....zéker doen dan!
Ieder DT-lid heeft een creatie op zijn blog geplaatst vandaag en in haar blogbericht staat een woord dat betrekking heeft op de creatie of iets wat te zien is op de creatie. Dit woord moet te herkennen zijn voor iedereen.......schrijf dit woord even op en ga naar het DT-lid waar je heen wordt gestuurd vanaf  het blog waar je bent.
Jullie gaan beginnen bij HENRIËTTE  ......geniet van haar creatie, (word volger als je het nog niet bent ???? Niet verplicht maar wél leuk), lees haar blogbericht en noteer het woord waarvan je denkt....dát woord moet ik meenemen....., laat een berichtje achter????....Henriëtte geeft aan wie de volgende is van het DT die je met een bezoekje mag vereren en daar krijg je dan hetzelfde......genieten, lezen, volgen, woord noteren, berichtje achterlaten en weer verder.......
Het volgen is niet verplicht hoor maar het zou zo leuk zijn om buiten WLVC om ook mee te genieten van al het moois wat er door de DT-leden verder nog wordt gemaakt.

Als je zo de aanwijzingen blog na blog opvolgt dan kom je vanzelf op het punt waar je leest wat er met je opgeschreven woorden moet gebeuren en hoe je kans kunt maken op 1 van de prijzen.

Wij als DT van WLVC wensen jullie heel veel plezier op jullie reis langs onze blogs.....jullie hebben 1 week de tijd om deel te nemen aan deze bloghop.....de sluitingstijd is 30 juni 24.00 uur.
Veel succes!!!!!!!
Lieve groetjes van ons allemaal!

Dit bericht blijft een week bovenaan staan dus voor de lopende challenge even naar beneden scrollen of bovenaan het blog klikken bij "lopende challenge".


 

31 opmerkingen:

  1. Heeee van harte dames met jullie super blog en de vele volgers... dsa een feestje toch??? en deze SPOORZOEKERTJE ACTIE IS HEEL ORIGINEEL BEDACHT!

    Ik doe mee !

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw gefeliciteerd en ik ga de speurtocht aan hoor,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een superactie is dit, puzzelen vind ik heel leuk dus ik ga even met jullie meehoppen hoor.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fantastisch en dat in zo'n korte tijd, gefeliciteerd dames! Ik kom jullie allemaal bezoeken vandaag, groetjes en een fijne zondag, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk origineel idee! Ik ga op zoek en op naar meer volgers...! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gefeliciteerd met jullie volgers
    vind het een super leuk idee dat hoppen en puzzelen...erg origineel...

    en lekker genieten van de week van alle reactie's

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig nieuws dames, 300 volgers!! Proficiat en ik ga natuurlijk even langs alle DT Leden, volgens mij volg ik hun allemaal maar ik ga het nog even checken tijdens de bloghop! Leuk idee!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony en team Van harte gefeliciteerd met de inmiddels al 305 volgers super hoor en dat kon ook niet uitblijven met de geweldig mooie creaties die jullie allemaal maken.
    En ik vind bloghoppen echt super leuk ik ga er gauw mee verder
    Een fijne zondag
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met jullie grote aantal volgers. Ik schreef het al naar Henriette, een paar weken geleden zei ik het al (bij de 2e challenge), dat jullie een topper gingen worden. Als je nu mijn vintagekaarten ziet, ik heb ze in de vensterbank staan en geniet er zelf van. Te danken aan jullie, en jullie geduld met mij.
    Fijne zondag en gr leny w
    PS en natuurlijk doe ik mee met de bloghop.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefelciteerd al weer 305 volgers zie ik. Gaat hard en snel in korte tijd zoveel volgers zeg. Het is dan ook een geweldige blog!
    Nog heel veel plezier met deze blog en hopend mogen we nog lang genieten van deze geweldige blog en leuke challenges steeds weer. Ga nu bloghoppen!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met jullie +300 volgers en dat allemaal op zo'n korte tijd.
    Ik ben zelf nog niet zo goed in vintage, maar 'k probeer toch iedere maand mijn creatie in te dienen. Zo leuk om eens iets heel anders te doen.
    En nu ga ik bloghoppen, wat voor mij ook helemaal nieuw is.
    Ik wens jullie nog heel veel succes in de toekomst toe.
    Goed bezig hoor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke opdracht voor een regenachtige dag. Ik ga hoppen!!
    Enne... proficiat met (meer dan)300 volgers. Dat worden er vast nog veel meer!!
    xx Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super leuke manier van een bloghop

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als eerste gefeliciteerd met het behalen van de 300 volgers, wat zeg ik inmiddels al 306 volgers, helemaal super in zo een korte tijd. En wat een leuke bloghop hebben jullie verzonnen, ik ga meteen mijn rondje doen, helemaal gezellig. Op naar de 400 volgers zalik maar zeggen.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je knippert met je ogen en er zijn alweer een volgers aangesloten op jullie fantastische blog,gefeliciteerd, jullie blog is geliefd en terecht, zelfs ik waag me aan een vintage kaart, dus het werkt verslavend.
    Super voor jullie.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nelly (Creanelly)23 juni 2013 om 15:50

    Hallo WLVC dames

    Van harte gefeliciteerd met het behalen van ruim 300 volgers.
    Wat een groot succes is jullie blog, SUPER.
    Wat een leuk idee om alle DT dames beter te leren kennen, via
    de puzzeltocht langs alle dames.
    Ik ga ook proberen om de puzzel op te lossen.
    Op naar de 400 volgers.

    Heel fijn weekend nog toegewenst.
    Lieve groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met het behalen van zoveel volger in een korte tijd .
    Super!!
    Leuk idee , hoor de bloghop!

    groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gefeliciteerd met deze volgersmijlpaal. Ga lekker even rond hoppen en genieten van al het moois.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. GEFELICITEERD met de 300 volgers mijlpaal...Het is een fantastisch blog waar ik met veel plezier telkens terug kom om die prachtige creaties te bewonderen...
    Ik heb vanmorgen mijn bloghop al gedaan, maar hier was ik nog niet geweest ...bloos bloos

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dikke proficiat met dit super resultaat, het is ook een heel leuk blog met leuke uitdagingen ! Hoppen doe ik nu niet meer anders is het straks middernacht, maar morgen ga ik fris en fruitig aan de slag!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De bloghop zit erop, dames gefeliciteerd met jullie 300 volgers

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd met de 300 volgers, op naar de 400.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van Harte Gefeliciteerd met de ruim 300 volgers en dat in zo'n korte tijd super.
    Ik zou zeggen ga zo door en ik ga eens kijken naar de bloghop of het me lukt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Van harte dames, leuke actie van jullie, iedereen krijgt meteen wat volgers erbij. Komen jullie ook even bij mij langs, ik kan er ook wel wat bij gebruiken.... En stiekum hoop ik natuurlijk op èèn van jullie mooie prijsjes. Groetjes en succes gewenst, Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Van harte gefeliciteerd met het behalen van de (ruim) 300 volgers! Ik heb jullie pas sinds kort gevonden en kijk bijna iedere dag om te zien wat er weer voor leuks te bekijken valt. De creaties hier zijn prachtig en ik weet zeker dat er de komende tijd nog veel meer mensen zijn die jullie hier gaan vinden. Op naar de volgende 300 zou ik zeggen!
    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Gefeliciteerd met zoveel volgers in zo´n korte tijd! Wat een leuke puzzeltocht. Ik ga eens ff hoppen...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd en natuurlijkdoe ik mee met de bloghop. Erg leuk om zo inspiratie op te doen.
    Liefs Fenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd met de 300 volgers. Leuke om alle mooie creaties die gemaakt zijn voor de bloghop. En veel succes verder met het WLVC blog
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een fantastisch leuke bloghopreis hebben jullie ervan gemaakt!!
    Ik heb zitten genieten!
    Wat leuk dat jullie allemaal zo enthousiast zijn en zelf ook allemaal prijsjes weggeven!
    Ik vind jullie een fantastisch team!
    En ik ben bang dat ik ook verslaafd ga raken aan de vintage.....
    Groetjessssss

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd met 300 volgers! ik ga nu even hoppen langs alle blogs.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Altijd leuk om een rondje te hoppen, net op tijd terug van vakantie dus hop snel nog even bij de dt members langs die ik niet ken! Op naar de volgende mijlpaal dames! Groetjes, Judith!

    BeantwoordenVerwijderen