dinsdag 28 mei 2013

Welcome little baby.....

Goedemorgen volgers en overige bloggers.....

Vandaag nog maar eens een voorbeeldkaartje voor onze lopende challenge waarbij de opdracht is : maak een vintage baby-of kinderkaart/creatie.

Ik heb eens gekozen voor een langwerpige kaart. We pakken allemaal snel een vierkant modelletje maar ik denk dat een langwerpige kaart weer eens een ander beeld geeft . Misschien een beetje anders dan wat jullie van mij zijn gewend maar.......dat houdt het spannend toch?


 Ik heb de maten van mijn kaart aangepast zodat hij in een lange enveloppe past.


Wat een lief plaatje hè en wat zijn er veel te vinden als je bij google zoekt op vintage-plaatjes.


Ik ben benieuwd of ik nog iemand met deze langwerpige kaart op een ander ideetje heb gebracht.
Doe nog mee.....de challenge loopt tot 2 juni 18.00 uur dus nog tijd genoeg om iets leuks te maken.

Dan wens ik jullie allemaal een hele fijne dag , ook namens de rest van het DT en graag tot blogs.
Lieve groetjes, Plony.

10 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje Plony en inderdaad weer eens iets anders! 'k hou het zelf meestal maar bij vierkant, 'k zie soms kaarten voorbij komen waarvan ik denk hartstikke mooi maar hoe verstuur je die!
    gr. Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg mooi kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super Plony! Maar dat wist je al wel ;-)
    Met deze prachtige inspiratie zullen er vast nog wel weer wat deelnemers volgen!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi! Plony, heel mooi!!
    Liefs
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart Plony
    leuk dat langwerpige model

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend kaartje en idd we pakken meestal de vierkante kaart, misschien iets om over na te denken?

    Liefs Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een geweldig mooie kaart en een leuk model Plony
    Een fijne avond
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi Plony,ik pak(denk ik) gemakkelijk naar een vierkante kaart omdat dat gemakkelijker is met een mooie verdeling erop te maken,ik ga het ook eens proberen op een langwerpige(misschien ideetje voor een challenge ;) haha)? lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje, je hebt me op een idee gebracht, ik vind het trouwens een heel leuk blog waar ik heel veel ideetjes vanaf kan halen, gr Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaartje is weer een genot om naar te kijken.....leuk een lang model weer eens wat anders inderdaad.
    Fijn weekend liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen