woensdag 22 mei 2013

Vintage babykaart......

Hallo lieve bloggers.........ik wilde eigenlijk zetten blogdames maar stel dat ik een man over het hoofd heb gezien bij de volgers........daar moet je toch mee oppassen, haha.
Omdat het heerlijk weer is.........om te freubelen dan.......ga ik jullie vandaag nog maar een beetje inspiratie geven dmv een kaartje wat onze Jacomijn heeft gemaakt met als onderwerp baby of kindercreatie. Natuurlijk wél een vintage-uitvoering want daarvoor zijn wij natuurlijk een vintage-blog.
De challenge schuift nu een beetje naar beneden maar je kunt hem ook vinden onder het kopje lopende challenges bovenaan het blog en anders klik je hier, dan ga je rechtstreeks naar de challenge. Doe lekker mee als je nog niets hebt gelinkt, je mag 2 kaarten mee laten doen aan de challenge en wie wil er niet 15 euro besteden in de webwinkel van Gerda???? Soms vind ik het gewoon jammer dat ik zélf niet mee kan doen, haha. Ik heb nog wel wat dingetjes op mijn verlanglijstje staan hoor.
Maar..............ik kwam inspiratie brengen en hier is ie dan......de kaart van Jacomijn.......


Is het geen schatje......
Zo leuk om te zien hoe verschillend de uitvoeringen van ons eigen DT zijn.....dit is fijn omdat we zo ook verschillende ideetjes aanreiken. We houden immers niet allemaal van een zelfde stijl. De één wil een volle kaart de ander juist niet.....ik denk dat we voor ieders smaak wel iets in huis hebben.

Dan wil ik iedereen, namens het DT, graag een hele fijne dag wensen en heel veel knutselplezier!
Doe mee en wij komen kijken!

Tot blogs.
Lieve groetjes van Plony.

16 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje is dit, zo'n lief plaatje,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, wat een lieverd is dit weer.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje is dit, het plaatje is ook zo lief, heel mooi gemaakt. Heerlijk om al die verschillende creaties te zien, echt genieten weer.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een super leuk kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve kaart en dat plaatje...dat is natuurlijk een schatje,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is juist prachtig om al die verschillende stijlen te zien!
    Jacomijns kaartje is heel lief geworden, super plaatje.
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een beeldschone kaart en die kleurtinten zijn zo mooi
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een lief plaatje een heel mooi kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. superleuk en lekker ouderwets in een teiltje LOL, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk plaatje echt op zijn ouds .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schattig babykaartje is dit Jacomijn...liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jacomijn wat een schatje is dit.

    Gr, Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk vintageplaatje, echt schattig !
    gr.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een schatje, ik vind hem echt heel mooi
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen