dinsdag 14 mei 2013

..Reminder Challenge #2..


Hallo Allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer een creatie laten zien, om te herinneren dat de Challenge nog loopt tot vrijdag 17 mei 18.00 uur.. doen jullie  allemaal  gezellig mee??  Je mag 2 keer insturen en..zo maak je nog meer kans op de prachtige prijs..
Ik heb deze keer geen kaart maar..iets gepimpt, wie mij ietsje beter kent, weet dat ik niet zo van de Home Decoration ben, maar..mijn dochter is vandaag jarig, ze wordt 36 en voor haar heb ik dus iets gemaakt, wat ze, hoop ik heel leuk zal vinden, want haar favoriete dieren komen ook aan bod..katten.

Ik kocht een tijdje geleden bij Just a Note een Deurhanger van MDF, deze heb ik bewerkt met Gesso om de bruine kleur weg te werken.. en toen ben ik aan de slag gegaan met mooi papier, een schattig Vintage plaatje van  Gerda's Hobbyshop ze verkoopt mooie A4 vellen met Vintage plaatjes...
Ik heb een stempel gebruikt van DC ..Voor een Bijzonder iemand..want dat is de challenge deze keer en verder mallen, lint, kant, roosjes, plakparels, touw een parelpin etc....dat is juist zo leuk aan Vintage, dat je echt alles op je kaart/creatie kunt verwerken ...
 
 

 
 
 
Lief toch, ..ben benieuwd wat mijn dochter er van zal vinden, misschien ga ik er nog wel een maken,hij hangt zó mooi aan de kastdeur...
 
Dit staat op de achterkant, ook heel belangrijk...
 
Nou moet ik ook nog even streng zijn hihi..wij hebben deze keer een aantal inzendingen binnen gekregen die geen of bijna geen Vintage-gehalte hebben...In principe verwijderen wij geen creaties, maar aan creaties die niet aan de voorwaarden voldoen, worden géén prijzen uitgereikt..
Dus, heel belangrijk Vintage én..voor een speciaal iemand/speciale gebeurtenis..
Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben gekregen..en natuurlijk vinden wij het leuk, om weer heel veel inzendingen binnen te krijgen..
 
Namens het DT van WLVC wens ik jullie allemaal een fijne dag.
Lieve groetjes Ans

18 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je dochter Ans, je deurhanger is echt heel mooi geworden! 'k denk dat je dochter daar wel blij mee is, lief plaatje heb je gebruikt.
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nelly (Creanelly)14 mei 2013 om 10:58

    Goede morgen Ans

    Van harte gefeliciteerd met je dochter.
    Je deurhanger is SUPER geworden.
    Je dochter zal er zeker blij mee zijn (dat weet ik zeker)

    Nog even over het WLVC blog, ik heb liever dat jullie
    eerlijk zijn, en als het niet goed is het te verwijderen.
    Dan weet iedereen waar hij aan toe is.
    Want ik weet nu niet of b.v mijn kaartje aan de eis voldoet.
    Dan heb ik liever een eerlijke beoordeling, daar leer je van.
    En dan er bij vermelden, wat er mis aan is, en hoe te verbeteren.

    Ik wil je een hele fijne dag toewensen.

    Lieve groetjes Nelly (Creanelly)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is heel moeilijk om kaartjes te verwijderen waar iemand zijn best op heeft gedaan Nelly en wij proberen voorzichtig aan te geven wanneer iets niet helemaal is zoals wij het bij dit vintage-blog verwachten en hopen dan dat er een volgende keer iets met onze tip gedaan is. Wij zijn zo eerlijk mogelijk maar willen ook niet doen alsof wij wat vintage betreft, de wijsheid in pacht hebben.Blijf jij maar lekker meedoen hoor en als het niet oké is dan merk je het wel aan onze reaktie bij jouw kaartje.
      Liefs Plony.

      Verwijderen
  3. Nelly (Creanelly)14 mei 2013 om 11:31

    Hallo Plony

    Ik snap heel goed dat het moeilijk is om een
    kaartje te verwijderen.
    Maar als hij niet aan de voorwaarde voldoet,
    kan de gene hem misschien nog aanpassen, zodat
    hij wel aan het VINTAGE gehalte behoord.
    Verder vind ik ook dat iedereen z'n best doet,
    en er prachtige kaartjes te zien zijn.

    Alle dames die mee doen SUCCES toegewenst.

    Lieve groetjes Nelly (Creanelly)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    Wouw Ans wat een prachtige deurhanger.Wat zal je dochter er blij mee zijn.
    Liefs anneke

    Nelly en Plony ,
    Ik denk dat inderdaad iedereen zijn best doet. Soms is het lastig in te schatten hoe vintage het is, dat heb ik zelf ook. Maar ik vind het een geweldig blog waar je veel van elkaar kan leren door zodat ze het nu doen. Voorzichtig aangeven zonder mensen moedwillig voor hun hoofd te stoten. Het gaat tenslotte om iemand zijn creatieve bezigheid. Weet je ik denk dat iedereen uiteindelijk wel zijn weg hierin vind.
    Dank jullie wel
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie deurhanger heb je voor je dochter gemaakt nog van harte gefeliciteerd groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schitterend gemaakt Ans.

    Liefs Riet,

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij zal zeker in de smaak vallen Ans, want hij is supermooi.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De deurhanger is supermooi, de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik hem al op FB heb gezien, maar dat maakt het niet minder mooi, mooie dingen kun je niet vaak genoeg zien toch? en natuurlijk Ans nogmaals gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige deurhanger met een ontzettend lieve afbeelding. Complimenten hoor!
    xxx Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige deurhanger, prachtig bewerkt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter en wat heb je dit schitter end gemaakt. Ik vind hem echt geweldig en wil al een hele tijd ook zoiets proberen maar heb geloof ik nog geenninspiratie wat er dan op zou moeten. Misschien moet ik gewoon eens ergens beginnen, met jouw voorbeeld ernaast. Echt heel erg leuk.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende deurhanger! En de poesjes hoeven niet eens op de vogeltjes te loeren.... ;-)
    Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ans,nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter .Een leuke reminder heb je gemaakt,ik hoop dat je dochter er ook zo van zal genieten,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het is een prachtige deurhanger en wat betreft de challenge ja we vergeten af en toe goed te lezen maar mijn kwartje of (euro)is ook gevallen ik ben het met jullie eens maar we gaan het best leren veel liefs en succes met de challenge groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw prachtig gemaakt zeg.
    Gefeliciteerd met je dochter haar verjaardag.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige deurhanger, ik ga hem zeker ook een keer maken, groet Hennie

    BeantwoordenVerwijderen