dinsdag 7 mei 2013

Inspiratie......

Hallo allemaal.....

Vandaag was ik bezig met het bewerken van een papieren zakje voor mijn vriendin die bijna jarig is. We zjn al zo'n beetje 36 jaar vriendinnen dus.........voor mij een speciaal iemand en toen dacht ik ineens.....ik ga mijn creatie delen met jullie omdat hij perfect bij de challenge past......de opdracht is tenslotte maak iets voor een speciaal iemand. De challenge kunnen jullie hier vinden en ook bovenaan het blog onder het kopje lopende challenge.

Het is nog een beetje stil wat betreft de deelname aan de challenge maar dat is heel begrijpelijk......het mooie weer nodigde uit tot andere dingen dan knutselen. Nu is er weer regen in aantocht dus wij hopen dat jullie er nog even voor gaan zitten. De challenge loopt nog tot 17 mei 18.00 uur dus nog tijd genoeg!

Dan nu mijn gepimpte papieren zakje.......

Eerst de voorkant....



en dan de achterkant......



Lieve groetjes van Plony.

De tekst op de voorkant is:
The road always seems shorter with a friend by your side.

17 opmerkingen:

  1. Schitterend leuke zak en zo mooi aan beide kanten gescrapt. Erg leuk!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je deze zak geweldig gemaakt. zo mooi , voor mij is het een toppertje.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eeg mooi gemaakt en heel erg vintage Plony, echt mooi. En als het een beetje meezit kan ik een dezer dagen mijn kaartje voor de challenge plaatsen en er zullen er vast nog heel veel volgen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend Plony, wat zal ze daar blij mee zijn...de teskt is ook heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende creatie Plony, echt supermooi gemaakt. De kleuren zijn ook mijn favoriete kleuren en de details zijn prachtig. Wat leuk dat jullie al zolang vriendinnen zijn, dat is zeker heel speciaal. Ik wil graag aan de challenge meedoen en gelukkig heb ik nog even de tijd want ik ben nu zoveel mogelijk buiten met dit mooie weer, ik was er, net als iedereen, zo aan toe hihi. Fijne avond, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WAUW Plony even gauw kijken na ons gesprekje wat gaaf is dit ze worden steeds mooier het houd echt niet op bij jouw veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hij is heel erg mooi en je vriendin zal dit zeker waarderen.
    hele mooie dingen heb je toegevoegd.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw dat is wel gaaf zeg en een leuk idee


    groetjes Dili

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Plony,

    Je hebt er echt weer iets bijzonders van gemaakt,
    Wat ben je toch een duizendpoot,

    Hele lieve groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een beauty Plony,ik ben straks zeker van plan om met de challenges mee te gaan doen maar wegens omstandigheden wordt dit na de maand mei maar mijn vingers jeuken als ik dit moois zie,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooi zakje Plony, super. Ik heb mijn kaart al klaar voor de challenge, gaat er straks op. Maar ik heb hierbij nog hulp van mijn man nodig ;(

    BeantwoordenVerwijderen

  13. wat is dit weer een schitterende creatie prachtig zakje hoor.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat is je kaart super geworden, ik vind het weer een toppertje, helemaal super
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend gedaan Plony. Daar heb je echt hobby-inzicht voor nodig. Ben nogmaals bezig. Heb net nieuwe plaatjes gekocht. Zo schattig gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Plony wat een prachtig zakje heb je ervan gemaakt.
    Daar zal je vriendin zeker blij mee zijn.
    Bijzonder zo,n lange vriendschap.

    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi Plony, je zou het als vriendin maar mogen ontvangen, zo speciaal.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen