dinsdag 16 april 2013

Romantic vintage.....

Nog een paar dagen dames.........op 18 april starten wij met onze challenges!
Spannend en ook weer heel leuk.....zo ervaren wij de start van dit challengeblog.
Met veel plezier kijken wij elke dag hoeveel nieuwe volgers erbij zijn gekomen en bedenken ons dat we straks aan heel wat verwachtingen moeten gaan voldoen maar.........stuk voor stuk gaan wij ons uiterste best doen om iets moois te maken van dit nieuwe blog.

Ik heb nog even wat vulling voor vandaag en wie mij al langer volgt op mijn eigen blog weet dat ik graag dingen een beetje opleuk en vooral van die lieve romantische dingetjes....daar ben ik gek op.

Ik heb voor jullie.......

een schattig geurkaarsje.......niet meer aan te raden om aan te steken maar ach......neem daar dan maar een andere voor.
Dan heb ik ook nog.....

een stukje zeep......ingepakt in een stukje gordijnstof en met wat leuke frutsels erbij is het zoooooo lief en....het ruikt ook nog eens lekker!
Dan nog erbij......

een geurhart bij de action vandaan.....
ook hierop wat frutsels, een vintageplaatje op stempellinnen geprint en ...ja echt waar.....een 3D-plaatje erbij.....
Dan alles bij elkaar in een klein bakje gezet.....

en dan is de romantiek wel compleet denk ik zo.....


Ik hoop dat dit romantische uitstapje door jullie gewaardeerd kan worden......
ik heb er zélf in ieder geval heel veel plezier in gehad om dit te maken en dát is het allerbelangrijkst van onze hobby.....en óók bij de challenges die gaan komen.........heb plezier in het maken van je creaties en dan komt het allemaal goed!!!! Ik weet het zeker.

Jullie hebben nu het één en ander van ons kunnen zien en nu gaan wij vól verwachting bewonderen wat jullie gaan maken voor onze VINTAGE-challenges.

Tot donderdag allemaal bij de allereerste challenge.......
Namens het hele DT een hele fijne dag........
lieve groetjes Plony.






14 opmerkingen:

  1. Mooie deco artikelen heb je gefreubeld, kunnen zo in een winkel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben benieuwd wat er gaat komen. Dit is zo leuk wat je gemaakt hebt. Eigenlijk heel eenvoudig maar je moet er maar op komen. Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend Plony, dit is echt romantiek en vintage ten top!! Leuk bedacht en heel mooi gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Snoezig! Helemaal jouw ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit allemaal weer geweldig gemaakt super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele leuke creaties

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het ziet er weer beeldschoon uit Plony, en wat zal het heerlijk ruiken.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat staat dit weer gezellig en wat leuk voor je weer een sponser bravo hoor gefeliciteerd groetjes nel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke creaties zijn dit,erg leuk zo om een gezellig hoekje te maken.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Op en top romantiek Plony, en wat ben je toch lekker creatief bezig!
    Heel gezellig staat het bij zo elkaar. groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leke creaties, heel gezellig en romantisch, gr.Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hi Plony,
    Ik kan er geen genoeg van krijgen......heerlijk al die kleine hebbedingetjes. Ook zo leuk om cadeau te geven!
    Groetjes,
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige vintage creaties heb je gemaakt.
    Vintage is ook echt mijn ding .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik wens het hele Design team veel succes met de start van de nieuwe Challenge!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen