maandag 15 april 2013

Nog maar weer een sponsor..........

Joepie.....we hebben weer een sponsor om aan jullie voor te stellen.....ooooooo wat gaat het goed en wat fijn dat we bijna aan de aftrap van de challenges kunnen beginnen.
De aanlooptijd was voor ons wel heel erg fijn om alles op een rijtje te krijgen maar nu willen we toch eigenlijk wel graag van start gaan.

Maar eerst nog onze nieuwste sponsor en dat is.....

http://mallenmolen.nl/

Esther van De Mallenmolen stelt zich aan jullie voor:



Ik ben Esther van Deurse en woon in Steenbergen Noord Brabant.
Ik ben moeder van 3 jonge kinderen en sinds begin 2012 heb ik een webshop in hobbyartikelen.
In eerste instantie een webshop die erop gericht is een breed assortiment snijmallen te hebben.
Ook de ‘oudere’ snijmallen blijf ik bestellen zodat je leuke combinaties kan maken, of toch nog die ene leuke mal kunt bestellen waar je al langer zin in hebt.
De webshop is in deze tijd al snel  gegroeit
en het assortiment breidt goed uit. Dat is echt super!
Vintage trekt mij ook, (dat zie je ook aan mijn webshop…), dus sponsor ik graag dit blog!

www.mallenmolen.nl

Groetjes,
Esther

Dankjewel Esther dat je ons bij wilt staan wat de prijzen betreft en we hopen op een fijne samenwerking op dit gebied.

Verder wensen wij als Design Team van WLVC iedereen weer een hele fijne dag.
Lieve groetjes van Plony.

7 opmerkingen:

  1. Het gaat heel goed Plony en de challenge schiet al aardig op!! We worden wel nieuwsgierig...

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We kunnen bijna niet meer wachten!!!haha.
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. OOO Wat gaaf, alweer een sponsor. Nou, ik word toch wel heel nieuwsgierig en ongeduldig naar de challenge hoor hihi.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat jullie weer een sponsor erbij hebben.
    Nu maar wachten op de challenge
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het houdt niet op Plony, super voor je.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen