dinsdag 2 april 2013

Nog een om in de vintagesfeer te komen.....

Hallo allemaal.........
ongelofelijk, ruim een week bestaat dit blog en we hebben al 150 volgers!!!!
Wat geweldig dat jullie bij ons blog zijn aangesloten en nu allemaal in afwachting zijn van onze 1e challenge. Tot die tijd, zoals al eerder gezegd, een kaartje hier en daar als aanloop naar de challenge. Om lekker in de "mood" te komen.

Vandaag hebben we een kaartje van Liesbeth en dit schattige vintagekaartje behoeft niet veel uitleg.....alleen al het kijken naar alle prachtige details is genoeg.
Geniet er weer van en.......tot de volgende kaart dan maar.
Namens het Design Team van WLVC een hele fijne avond allemaal.











17 opmerkingen:

  1. Het is echt een prachtige kaart, staat bij mij op de kast te pronken. Hele leuke details en prachtig afgewerkt. Nogmaals bedankt Liesbeth.

    Liefs Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooo wat is dit mooi kijk mijn ogen uit bedankt voor het langskomen op mijn blog!
    mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart, je komt ogen te kort met kijken wat er allemaal in verwerkt is, gr Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaart!!!!
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Liesbeth,
    Prachtige kaart heb je gemaakt,liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart heb je weer gemaakt Liesbeth, ik kijk uit naar de eerste challenge. Groetjes van gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw dat heeft Liesbeth schitterend gemaakt, echt een beauty.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er prima uit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige liesbeth , helemaal super
    groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel erg mooi gedaan liesbeth

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super zeg wat een prachtig kaartje.
    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O Wat een prachtige kaart is dit,
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een echte beauty Liesbeth! Geweldig mooi om te zien!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tja Liesbeth dat is ook niet de eerste de beste....zij maakt gewoon ook schitterende kaartjes dat zie je hier boven.
    Ik wens alle dames heel veel succes ik weet dat jullie allemaal TOPPIE zijn.
    Ik ga het zo nu en dan ook proberen want al die kaartjes die hier voorbij komen vind ik echt een plaatje om te zien.
    Liefs Ghea xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Liesbeth wat een zeer mooie kaart heb je gemaakt groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen