dinsdag 23 april 2013

Nieuwe sponsor......

Yes.....hier zijn we weer met een nieuwe sponsor.......hoe blij kun je ons maken......
Geweldig dat we weer iemand bereid hebben gevonden om zo af en toe een challenge voor ons te sponsoren.
Super om  ook deze sponsor weer te mogen noemen op ons WLVC-blog en het gaat om.....


Henk Kuiters van http://www.papier-webwinkel.nl/  .

Henk stelt zich natuurlijk ook even aan jullie voor....

Ik ben Henk Kuiters, eigenaar van papier-webwinkel.nl, een bekende en al vele jaren bestaande webwinkel in hobby materialen met een groot assortiment. Wij zijn vooral bekend door de lage prijzen die wij berekenen voor Sizzix en Spellbinders mallen die door ons massaal verkocht worden. Verder zijn wij o.a. verkoper van Ursus papierwaren. Ursus is een Duitse fabrikant van o.a. scrapbookvellen van hoge kwaliteit.
De link naar de website is www.papier-webwinkel.nl
 
Dankjewel Henk en zoals altijd wens ik jullie, ook namens ons DT, een heerlijke dag.
Lieve groetjes van Plony.

6 opmerkingen:

  1. Geweldig toch? Hoe leuk is dit weer, wat fijn dat jullie al wat fijne sponsors hebben, dat maakt een blog nog leuker hihi.Ik ga nu eens even naar die sponsors site kijken hoor.
    Fijne dag, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met de nieuwe sponser ik ben even een kijkje gaan nemen bij ze wat een leuke dingen hebben ze veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd en ook ik ben even gaan kijken en heb hem opgeslagen.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd met weer een nieuwe sponsor, ik heb ook even een kijkje genomen en keus zat lijkt me, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met jullie nieuwe sponsor
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met weer een nieuwe sponser, ik ga even een kijkje nemen net als bij de andere sponsors. Ik vind het blog fantastisch leuk en gezellig, gr.Hennie

    BeantwoordenVerwijderen