woensdag 10 april 2013

Nieuwe sponsor....

We zijn heel trots om jullie voor te kunnen stellen aan een nieuwe sponsor en dat is....


Geweldig hè en ik vind het zo super, wat ik al eerder heb aangegeven, dat er zoveel vertrouwen is in ons beginnende challengeblog.

Ook deze sponsor stelt zich even aan jullie voor.....


Hoi Allemaal,
Mijn naam is Diana en ben sinds 1 januari 2010 eigenaresse van Hobbywebwinkel Just a Note.
Ook houden mijn Design Team en ik een blog bij waar we iedere maand een Challenge houden met verschillende thema’s en prijsjes.
Kom gezellig eens kijken in de webshop of op ons blog.
Liefs,
Diana.
 
 
 
Zo dames.......de keuze wordt voor jullie zo ook steeds groter op hobbywebwinkel gebied en voor ons betekenen deze sponsors natuurlijk dat het wat de prijzen voor de challenges betreft wel goed gaat komen hier op WLVC.
 
 
Namens ons allemaal weer een fijne dag......lieve groetjes van Plony.
 
 

8 opmerkingen:

  1. Echt zo leuk!
    Ze hebben idd een hele mooie webwinkel en blog!!
    En een superleuke uitdaging voor deze maand!
    Zeker de moeite waard om even een kijkje te nemen!
    Groetjess Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige sponsor is dit, als het goed is krijg ik straks ook weer mijn bestelling binnen, ze hebben zoveel mooie spulletjes en..een Blog met leuke challenges waar ik graag aan mee doe..

    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk is het toch dat jullie alweer een leuke sponsor gevonden hebben,het gaat echt lekker en de challenge komt steeds dichterbij, spannend!
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dat er weer een sponsor bij is gekomen! Geweldig, het gaat als een speer!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is wel een felicitatie waard, erg leuk, gaat goed dames! groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zijn jullie goed bezig!!!!!!!!!!!!!
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed zeg!!! Het is nu al fantatsisch! Ga zo even kijken in de web-winkel! Groetjes, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een superwinkel is dit ;-)en daar mag ik sinds vorig jaar dt-lid zijn waar ik heel trots op ben.
    Ontzettend leuk dat Diana jullie sponsor wordt.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen