zondag 7 april 2013

Nieuwe sponsor......

Graag willen wij jullie vandaag voorstellen aan 1 van onze nieuwe sponsors......er gaan er binnenkort nog meer volgen en daar zijn wij natuurlijk superblij mee want het is toch best een stap om een blog te gaan sponsoren wat nog maar net is begonnen. Dankjewel voor het vertrouwen.......


http://www.anmacreatief.nl/

Anne-Marije stelt zich graag even aan jullie voor.......

Mijn naam is Anne-Marije Poppen. Ik ben 21 jaar en woon in Olst, Overijssel.
Op 11-02-2011 heb ik mijn webwinkel AnMaCreatief geopend. In ruim 2 jaar tijd is het assortiment enorm uitgebreid en de webwinkel groeit nog steeds door.
AnMaCreatief is de webwinkel voor kleine, goedkope hobbyspulletjes! Wij verkopen naast diverse merken ook heel veel verschillende embellishments, zoals charms, filigraan, parels, resin flowers, cabochons, enz. Al deze materialen zijn heel goed te gebruiken op vintage creaties.
Naast de webwinkel heeft AnMaCreatief een eigen blog met een maandelijkse challenge. Het AnMaCreatief Design Team maakt regelmatig prachtige voorbeelden met materialen uit de webwinkel.

Groetjes namens AnMaCreatief,
Anne-Marije

Nog even de link naar het blog van de winkel van Anne-Marije.....
http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/

en dan wens ik jullie een heerlijke zondag.
Lieve groetjes van Plony.

8 opmerkingen:


  1. Wat fijn dat AnMacreatief jullie nieuwe sponsor wil zijn, ik ben ook een volgster van hun blog dus ben er bekend mee.
    fijne zondag allemaal, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anne-Marije,

    geweldig dat je onze sponsor gaat worden...en knap hoor dat je zo'n mooie webwinkel hebt..met hele leuke spullen, waar ik vaak wat van bestel... en altijd alles netjes verpakt en..een prima service..helemaal TOP.
    groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn hé dat iedereen zo enthousiast is! Leuk dat de sponsors daar vertrouwen in hebben! Ik ga eens even langs bij Anne-Marije!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony, helemaal toppie dat Anne-Marije je gaat sponsoren. Nu moet ik nog even gaan leren om vintage te maken, want in ons DT hebben wij daar onze eigen topper Judith voor. Maar met alle mooie voorbeelden van jouw DT moet het toch wel een keer gaan lukken. Lieve groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat de sponsors ook voorgesteld worden, zo vind ik nog winkeltjes terug die ik nog niet kende, altijd fijn!
    Ik kijk vol verlangen uit naar de eerste challenge,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super leuk dat Anne-Marije jullie gaat sponsoren!!! Ze heeft zo'n super winkel met zoveel embelies wat super geschikt is voor Vintage, de perfecte combi dus!!! Het blog krijgt zo steeds meer vorm hé? Jullie gaan goed!!!

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal super dat Anne-Marije jullie gaat sponsoren, mijn webwinkeltje waar ik vaak mijn strikjes bestel.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat jullie weer een nieuwe sponsor gevonden hebben in AnMacreatief. Ik heb net even een kijkje op haar blog genomen en ben gelijk volger geworden. Leuk hoor
    groetjes Herma

    BeantwoordenVerwijderen