vrijdag 12 april 2013

En weer een sponsor....

We stellen jullie weer voor aan een sponsor van ons vintage-blog en deze keer is het.....


Ook met deze sponsor zijn wij natuurlijk enorm in onze sas......fijn dat óók zij de stap gewaagd hebben om met ons blog afspraken te maken.........wij zijn helemaal in de wolken!

Hier nog even het voorstel-berichtje van Hennie van KREATRENDS....

*Mijn naam is Hennie Kloppenburg. Sinds 1977 gehuwd met mijn zeer geduldige man Wessel, die al heel wat “creatieve invallen” van mijn kant te verduren heeft gekregen. Samen hebben wij vier zoons en inmiddels ook twee lieve schoondochters. Mijn (web) winkel heeft de naam www.kreatrends.nl. Ook kun je me vinden op www.kreatrends.blogspot.nl en www.facebook.nl/kreatrends .
Omdat ik ook nog op beurzen door het hele land sta, ben ik erg blij dat een bijzonder leuk Designteam drie keer in de week kaarten op het blog en fb plaatst. Zeker de moeite waard om volger te worden*.
 
 
Dan wens ik jullie natuurlijk allemaal weer een hele fijne dag en hoop dat er een heerlijk zonnetje zal zijn om van te genieten.
Lieve groetjes, Plony.
 
 

5 opmerkingen:

  1. We kunnen nu gaan aftellen hè Plony nog een weekje, en dan kunnen we al het moois van je team voorbij zien komen! En fijn dat het met de sponsors rond is.
    Groetjes gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat geweldig dat er weer een sponser bij is, het wordt lekker spannend nu Plony, leuk!
    Ik wens je een heel fijn weekend, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. `Wat heerlijk dat je er weer een sponsor bij hebt. Ik ben ook erg benieuwd wat je ons volgende week laat zien.
    Fijn weekend
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat gaat geweldig Plony, de sponsors staan bijna in de rij, helemaal super voor je meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoor, dat Henny sponsor is geworden! Het gaat heel goed hier bij jullie Plony! Mooi dat alles zo lekker loopt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen