vrijdag 19 april 2013

200 volgers!!!!!!

Wat zijn we blij met alle reakties gisteren nav de start van onze challenges op dit vintage-blog en wat zijn wij ook blij wanneer we naar de volgers kijken en zien dat we inmiddels de 200 hebben bereikt en op dit moment al een paar meer zelfs.
Dankjewel allemaal, geweldig!!!!
Dit hadden wij met elkaar als TEAM niet durven dromen.
Nu we weer een mooie grens zijn over gegaan mogen we van onze sponsor Hobbyhome-hobbyartikelen weer een prijsje weggeven en dat is......

 
 
Is dat weer leuk of niet.......altijd wel een leuk malletje of wat leuk papier of van die schattige embellishments die je kan gebruiken toch?
Onder de deelnemers aan de challenge die a.s. zondag hun creatie al hebben gelinkt gaan wij deze tegoedbon verloten dus......als je al vast mee hebt gedaan zit je  goed en red je het niet voor zondag 24.00 uur dan doe je in ieder geval toch nog mee voor de prachtige prijs die er te winnen is met de challenge. Ook de winnaar van de tegoedbon blijft gewoon in de race hoor dus de snelle deelnemers hebben 2 winkansen tot zondag 24.00 uur.
Als je naar beneden scrollt dan vind je de blogpost van de challenge maar ook bovenaan dit blog , onder het kopje lopende challenge, kun je direkt doorklikken naar de challenge van dit moment.
Succes allemaal!!!!!
Namens het DT  een hele fijne dag.
Lieve groetjes, Plony.

11 opmerkingen:

  1. Leuk nog een prijsje tussendoor.
    En ik zit goed, want mijn creatie staat er al bij, haha.
    Bedankt alvast voor de kansen.

    Groetjes en een fijne dag,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wahoeeee word hard aan het werk gaan dan..grrr nu maar hopen dat de oudjes de bel met rust laten vanacht dan red ik het wel hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, een extra prijs. De mijne is af en komt er het komend weekeind op te staan. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat gaaf!200 volgers en weer een extra prijs, dit is superleuk zeg en wat heerlijk als je iets opzet dan het dan zo'n grote hit wordt, zo fijn voor jullie. De prijs is ook weer geweldig, altijd leuk en maakt het weer spannender.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helemaal te gek zoveel volgers! Wel jammer dat ik in het rijtje niet meer te zien ben haha. Zolang is het nog niet terug dat ik volger ben geworden, wat een succes. Er is ook behoefte aan een andere blog erbij dan alleen stempeltjes! Alles op zijn tijd, gaaf zo,n prijs tussendoor. Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou dames, als dit geen opsteker is, helemaal leuk toch en succes lijkt al verzekerd, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk prijsje zeg! Top meid!
    Liefs Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat super zeg, 200 volgers echt gaaf, ga mijn best doen het te halen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super zo snel alles is gegaan bij jullie. Al uit 200 volgers, dat is toch geweldig. En dan ook tussendoor nogeens een prijsje.helemaal leuk. Mijn kaart staat hier al te pronken, moet hem alleen nog even op mijn blog zetten dus hij komt eraan. Succes verder.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd!
    Geloof dat jullie ook de enigste zijn met alleen vintage en ik ben er blij mee!

    Ik ga vandaag aan de slag.

    Fijn weekend Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat er al meer dan 200 volgers zijn. Ik heb het per toeval gevonden en ga ervan genieten.
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen