woensdag 27 maart 2013

Wie hebben we gestrikt..........

Ons volgende Design Team-lid is geworden........
JANET van http://janetsnoek.blogspot.nl/

Ook zij stelt zich even voor op dit blog....

Hallo, ik ben Janet en woon in het zeeuwse dorp Grijpskerke. Ik woon samen met Chris en onze shar-pei Onyx. Kaarten maken is al heel wat jaartjes mijn hobby,ik hou me graag bezig met scrapkaarten en dan met name vintage. hier kan ik echt eindeloos mee aan de gang blijven en er steeds weer wat nieuws bij verzinnen. Stempelen vind ik ook erg leuk, daar probeer ik mezelf wat meer in te bekwamen. De mogelijkheden daarmee zijn echt eindeloos en op dat gebied valt er voor mij nog heel wat te leren!

Ook jij heel hartelijk welkom Janet en we hopen prachtige dingen van jou te zien op dit blog.

We gaan lekker hè dames.......zoveel volgers daar had ik echt nooit op durven hopen.
Superleuk en we staan te trappelen om te beginnen!

Fijne dag allemaal, liefs van ons DT.

9 opmerkingen:

  1. Hoi Janet,

    Van harte welkom in ons team, we hopen te genieten van je prachtige creaties..succes..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou zou zeggen voor jullie allen heel veel succes en blijft reuze benieuwd wat er zoal gaat komen uit jullie creatieve handen
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Janet,

    leuk dat je met ons meedoet! Ik ben benieuwd naar al je mooie creatie's!

    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super Janet, wowwwww, gefeliciteerd dat je ook in
    het team zit, geweldig, en veel plezier hier !!

    Liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk Janet gefeliciteerd en ik wens je heel veel succes.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk Janet! Ik weet natuurlijk al een beetje wat je kan, maar volgens mij ga je ons op dit blog telkens weer verrassen met je geweldige creaties! Leuk hoor! en Succes ermee!
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk Janet dat je ook plaats gaat nemen in het designteam, ben benieuwd wat voor moois je ons gaat laten zien allemaal.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb ff op Janets blog gesnuffeld..... prachtige vintagekaartjes!!!
    Proficiat met je DT plekje Janet en heel veel plezier...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je D T plek,en veel succes gewenst.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen