zondag 24 maart 2013

WELKOM

Hallo vintage-liefhebbers.......fijn dat jullie mijn challengeblog hebben gevonden.
Natuurlijk hoop ik op veel bezoekers en veel volgers en wij gaan met elkaar proberen een mooi challengeblog te maken voor iedereen die houdt van vintage.
Als eerste moet er natuurlijk een Team worden gevormd om van  "wij" te kunnen spreken dus......

Als je gek bent op vintage en je wilt 2 keer in een maand een voorbeeldkaartje maken (of iets anders als dat de challenge-opdracht is)..............meld je dan aan onder dit bericht.
Ik ga proberen zo snel mogelijk een team samen te stellen en zelf ook vast wat mensen benaderen die ik graag in het Team zou willen hebben.
Sponsors zijn natuurlijk óók van harte welkom......dat spreekt voor zich.

Ik ben benieuwd.......ik weet zéker dat er heel veel bloggers zijn die graag tussendoor een vintagekaartje maken dus het zou super zijn als die het WLVC-blog gaan volgen en mee gaan doen aan de challenges die we gaan bedenken.

Nou dames.............kom maar op!

Lieve groetjes, Plony.

43 opmerkingen:

  1. Leuk!!! Heel veel succes!
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé...goed plan. Wens je heel veel succes! En heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. SUCCES !! Enne .... ik ga meedoen hoor. Liefs , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony,
    Wat een gaaf idee! Heel veel succes, maar een succes dat zal het zeker worden! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw!!!!! Dat is nog eens snel knopen doorhakken!!!!
    Ik ga je uiteraard volgen en soms misschien wel meedoen, hoewel vintage niet helemaal "mijn ding" is maar ja, wie weet, ga ik het door jou nog wel leuk vinden ;-)
    Ik wens je in elk geval alle succes van de wereld en hoop dat je een leuk team bij elkaar krijgt!!!!\Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi meis, groot gelijk, dat je knopen doorgehakt hebt, nu lekker voor jezelf beginnen, super, ik zit al gelijk op je rug hoor!!, ook denk ik dat ik dan eens meer een vintage kaart ga maken.
    Ik wens je héél veel succes.
    En ik hoop dat je blog wordt wat je ervan verwacht.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vintage is een stijl die mij ook zeer aantrekt en ik ben zeker van de partij! Ben erg benieuwd naar wat komen gaat :D

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je dit blog gestart bent. Zoals je weet ben ik gek op vintage dus ik heb me direct als volger aangemeld.
    Ik heb m´n naam eer aan gedaan...ben de 10e volger ;-).
    Heel veel succes!
    Groetjes, Tineke
    ps: kun je de woordverificatie uitzetten? Zo lastig...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb hem uitgezet hoor meis, sorry maar dat was ik even vergeten.
      Liefs Plony.

      Verwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony in mijn vorige reactie zat een fout dus even opnieuw.
    Ik wist al dat dit er aan zat te komen maar zo snel had ik nog niet verwacht ik wens je heel veel succes en je zal me regelmatig zien op dit blog heel veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Plony,
    Wat leuk!! Je bent er maar meteen mee begonnen, super..I love Vintage.zoals je weet..succes..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super!!! Dit word vast een succes ;-) Liefs!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Plony,leuk hoor, zo'n nieuw blog.
    En zoals je weet, ik ben een "vintage-liefhebber", dus ik doe mee:-)
    Groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een Vintage Blog, wat een goed idee plony!!!
    en je weet....ik ben er gek op, ik kijk uit naar alles wat komen gaat.

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je ziet het Plony, al heel veel enthousiaste mensen! Geweldig leuk voor je, ik zie er naar uit waar we mee verast worden! Vast een heleboel inspiratie!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd Plony met je nieuwe blog heel erg leuk daar ik veel van vintage hou en het zelf ook steeds meer maak ga ik hier gauw volger worden.
    Ik ga hier zeker meedoen en kijk al uit naar de dingen die komen gaan.
    Heel veel succes gewenst.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd Plony met je nieuwe blog. wel een uitdaging hoor. Maar ik ben meteen je volger geworden. Ik wens je heel veel succes
    Lieve groetjes janie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Plony,
    Bij deze een berichtje op je blog hihihihi...
    Enthousiast ben ik zeker! Ik hou erg van vintage niet alleen op kaarten maar ook in het dagelijkse leven in interieurs en styling! Een vintage blog kende ik nog niet dus vind dit zeker een verrijking in het blogwereldje! En zo heb ik ook een goede reden me te storten op het maken van vintage kaarten! Dus bij deze meld ik me graag aan!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik maak graag af en toe een vitagekaartje, dus wie weet. leuk initiatief Plony, ik wens je veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk idee Plony om zoiets voor jezelf te beginnen. Gefeliciteerd.
    Natuurlijk wil ik niks missen, dus wordt ik gauw volger.
    Veel succes!

    Groetjes,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ik wens je heel veel sucses en als het me lukt zal ik zeker een keer een kaartje plaatsen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hé wat leuk dat je een nieuw vintage blog bent gestart Plony. Ik ga je volgen hoor. Succes.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow wat een gaaf idee zeg, ben weg van vintage, vind het elke keer weer leuk ermee te werken, hou mij aanbevolen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat leuk dat je een eigen blog hier speciaal voor opstart.
    Vind de kaartjes van anderen altijd erg mooi, maar weet zelf totaal niet hoe ik zo'n kaartje in elkaar moet zetten

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel veel succes, ben meteen jullie volger geworden en hou jullie in de gaten..

    Lieve groetjes uit Italie,
    Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Plony,heerlijk zo'n vintageblog. Weer eens iets anders dan al die magnoliablogs (hier ben ik niet zo'n fan van). Heel veel succes en ik hoop veel mooie creaties en challenges langs te zien komen. Ik ben van de partij in ieder geval.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ik zie net pas dat je dit vintage-blog bent gestart en een DT wilt gaan oprichten. Wat lijkt het mij leuk om daar aan mee te kunnen werken zeg! Hierbij mijn sollicitatie hoor :). Tijd heb ik er genoeg voor en vintage is toch datgene wat ik eigenlijk het liefst maak.
    Hoor het graag van je.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Geweldig plan want dit was er nog niet. Super leuk, ik ben gek op vintage dus ik zal zeker vaak langskomen hoor !!
    Lieve groet, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat leuk Plony. Ik zal vaak langs komen Ik ben gek op de vintage stijl. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat supergaaf Plony dat je je eigen challengeblog hebt opgestart en dan nog wel met vintagekaarten, helemaal jouw ding, super meis. Is alweer een tijdje geleden dat ik een vintagekaartje heb gemaakt maar ben benieuwd naar de challenges, helemaal leuk. Dat het een succes gaat worden daar twijfel ik zeker niet aan, heel veel succes meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hallo Plony
    Wat een leuk idee, VINTAGE Challengeblog.
    Ik ben gek op VINTAGE stijl.
    Ik kijk uit naar de dingen die komen gaan.
    Van HARTE GEFELICITEERD met je nieuwe blog.
    Heel veel suc6 Meis.
    Lieve groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ha Plony.
    geweldig vind ik dit, ben gek op vintage, en zal jullie zeker volgen hoor,
    ben reuze benieuwd wat er komen gaat.
    liefs Teuny

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gefeliciteerd met dit blog, gaat zeker een succes worden.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Geweldig deze nieuwe vintage challenge blog, is echt mijn ding en ben reuze benieuwd wat voor leuke challenges er gaan komen.SUCCES
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi,
    Zag net het berichtje bij Ans. Ik ben sinds korte tijd ook gek op vintage. Heb net weer veel plaatjes gekocht en de vintage lenteserie van Maja. Ik zal zeker aan de slag gaan met de uitdagingen. Zou het ook leuk vinden om DTlid te zijn, maar weet niet of er al genoeg vintagekaarten op mijn blog staan om jullie een beeld te geven.
    Heel veel succes.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd met dit blog. Een superleuk idee en aan het aantal volgers te zien gaat dit een enorm succes worden. Ik ben alvast benieuwd naar de challenges.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gefeleciteerd met deze nieuwe blog. Heel leuk idee. Ook een fantatisch DT team.
    Gr. Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Heeej meis, gefeliciteerd met je nieuwe Blog!! Waar, jou kennende, ook weer prachtige creaties op zullen verschijnen. Je bent super goed bezig. Dikke knuffel van je edelsteen vriendinnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Geweldig initiatief Plony..... vind vintagekaarten prachtig, maar ben er zelf geen held in.
    Ga dit blog zeker volgen en wie weet doe ik wel een keertje mee...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wauw, dit is natuurlijk super, mocht ik de tijd hebben dan doe ik uiteraard ook mee, vind het altijd leuk maar ga in elk geval wel volgen want wat een leuk team hebben jullie :)
    Fijne paasdagen, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hé, wat leuk Plony!! Naast het kleuren met mijn copics had ik al bedacht dat ik ook graag wat meer vintagekaarten wil gaan maken ;-). Dus wordt ik graag volger van jullie blog. Moet er even voor terug komen, want nu lukt het niet. Maar dat maakt niet uit. Je ziet me vanzelf een keer als volger! Leuk team!! en leuke voorbeelden!
    Fijne paasdagen!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen