donderdag 28 maart 2013

We gaan door met de volgende......

Door met de volgende die wij in ons TEAM hebben gevraagd.......



Dat is......Henriëtte van http://creatiesvanhenriette.blogspot.nl/ .

Ook Henriëtte was heel enthousiast om mee te gaan doen in een Design Team van een VINTAGE-blog en enthousiasme is natuurlijk als eerste vereist om in het team plaats te kunnen nemen toch?

Henriëtte stelt zich zélf even aan jullie voor.....

Ik ben Henriëtte de Graaf, 47 jaar en woon in Zwijndrecht. Ik ben getrouwd, heb 3 kinderen waarvan er nog maar eentje thuis woont en ben sinds kort oma van een wolk van een kleindochter. Ik maak al heel lang met heel veel plezier kaarten en ben de laatste tijd vooral bezig met stempelen, scrappen en nostalgische kaarten. Sinds februari 2013 zit ik in het DT-team van Kreatrends.nl en heb daar veel plezier in.

Welkom Henriëtte en wij hopen natuurlijk dat je in het DT van WLVC net zoveel plezier gaat hebben als in je andere DT.

Dat was het voor vandaag dames.......
morgen ben ik weer bij jullie terug. Tot dan en namens het DT van WLVC graag tot ziens.
Lieve groetjes van Plony.

6 opmerkingen:

  1. Nou, dat plezier gaat volgens mij prima lukken hoor Plony, ik vind het nu al supergezellig.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat het zo geweldig goed loopt, ik gun het jullie ook van harte, het is ook zo geweldig. Leuke designers hebben jullie inmiddels en wat gaaf van Hanneke om een cadeaubon te doneren. De volgers blijven binnenstromen zie ik, heel erg leuk. Veel succes allemaal,
    liefs hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Henriette, ik vind het heel leuk voor je.
    Ik wens je heel veel plezier en succes
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Henriette

    Leuk je te ontmoeten hier bij Plony.
    Het gaat hier vast super gezellig worden.

    Veel plezier met jullie team, al twijfel ik daar niet aan,ha ,ha geweldige club.

    Groetjes Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een topteam wordt het!!! Henriëtte van harte gefeliciteerd met je DT plekje... ben zeer benieuwd wat voor moois je allemaal in petto hebt!!
    Heel veel succes...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat word heel super hier zeg.
    Gefeliciteerd met je D T plek,en veel succes gewenst.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen