maandag 25 maart 2013

Mijn rechterhand op dit blog.....

Wat is het superleuk om de reakties hier te zien en wat gaat het snel allemaal.
Ik had me bij het beginnen van dit blog natuurlijk wel gerealiseerd dat er wel eens momenten kunnen voordoen waarop ik niet zélf de boel kan regelen, ziekte, vakantie....om maar voorbeelden te noemen en daarom had ik al bedacht wie ik graag als mijn rechterhand wilde op dit vintage-blog.........


Dit is Ans Gilbert van http://dekaartenvanonsmam.blogspot.nl/ en zij gaat mij helpen en aanvullen waar nodig.
Ans is 60 jaar, getrouwd met Ed en moeder van 2 grote dochters. Ze woont in Hoogeveen en is dol op kaarten maken en blogs volgen.
Samen met Ans en het Team wat in de maak is ga ik proberen een succes te maken van dit blog.
Heb je interesse voor een plaatsje in het Team dan kun je onderaan dit bericht of bij het voorgaande bericht je blogadres achterlaten.

Dit was bericht 2 voor vandaag, haha......

Liefs Plony.

28 opmerkingen:

  1. Zo dat is super leuk,Ans van Harte met je designer schap en veel succes gewenst.

    Ook ik wil wel een gokje wagen voor een plaatsje in het team.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Ans met je designer schap en ik wens je heel veel succes.
    Lieve groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Ans wat leuk jou hier ook te zien!
    Dat lijkt me zeker een goeie combi jullie 2 :-D
    Wat tof dat er al zoveel animo is, ben benieuwd!?
    Groetjes Jacomijn
    www.scrapmetjacomijn.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony en Ans......ja ja jullie zijn nu al een pracht team. Ik vind het zo gaaf dat er nu een vintage blog is, ik ben er dol op en kijk enorm uit naar de challenges.
    Heel veel succes meiden met alles wat erbij komt kijken, en ik ben benieuwd wie er straks allemaal in het team zitten.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow wat een goed team zijn jullie nu al.
    Ans haar kaartjes zijn altijd super mooi.
    Hoop ooit nog eens de uitleg te krijgen hoe je zo'n kaartje maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben maar gelijk volger geworden, ben nu al aagje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt iets voor Ans inderdaad, leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat top dat Ans je rechterhand wordt Plony, haar vintage kaarten zijn ook altijd zo schitterend, het is nu al een heerlijk idee dat jullie dit samen wie weet wie er nog meer bij komt opstarten, succes meiden.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou Plony aan Ans heb je een heeeeeeeeele goede zij maakt ook zulke mooie vintage kaarten....jullie zijn een GE-WEL-DIG TEAM samen.....KOM MAAR OP dames wij willen wel genieten van al dat moois.
    Liefs Ghea
    ps wat een schitterende achtergrond heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is super leuk om te lezen dat Ans je gaat helpen bij het beheren van dit blog Plony! Jullie vormen samen in ieder geval al een team die de vintage ontzettend goed in de vingers hebben! Dit doet de vintage liefhebber deugd...wordt vast vervolgt...Proficiat Ans en samen heel veel succes!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk Plony, een vintage blog. Ik hou wel van een vintage kaartje af en toe. En super dat Ans je gaat helpen, zij maakt ook prachtige kaarten.
    Veel succes!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk Ans hier te zien. Hopelijk maak ik kans om het team te komen versterken zou ik echt supergaaf vinden.
    http://creatiesvanhenriette.blogspot.nl (wel even scrollen maar vintage kom je zeker tegen).

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En dan het 3e berichtje van mij :), mocht je op mijn blog gaan scrollen, de vintage berichten van dit jaar en vorig jaar heb ik een label gegeven met vintage (zoekt misschien gemakkelijker)
      Ik ga duimen.

      Groetjes Henriëtte

      Verwijderen
  15. Hoi plony wat leuk een nieuwe blog
    Ik wens je veel succes en ik ga je zeker weten volgen
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een goede keus!
    Je hebt er gelijk een juweeltje bij plony!!!
    Heel veel plezier dames.

    Lieve groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel veel succes met dit nieuwe blog maar dat gaat vast en zeker lukken. Ik houd ook erg van vintage en ik ben blij dat je een vintage challenge blog bent gestart, die zijn er zo weinig!
    Ik ben heel benieuwd! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gaaf idee Plony,ik ben meteen volger geworden en Ans zal wel een goede rechterhand zijn,zij maakt ook zo veel moois! Veel succes en tot blogs,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk dat je Ans hebt uitgekozen. Ans maakt erg leuke vintage-kaarten en is een enthousiaste blogger. Veel succes met de blog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuk blog zeg, en wat geweldig dat Ans gaat helpen,
    zal vast heel leuk worden hier ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week ☺
    lieve grtjsss Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Helemaal super voor je Ans dat je bent gevraagd door Plony om in haar designteam plaats te nemen, helemaal jouw ding, super voor je meis. Heel veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat leuk Ans dat je Plony gaat vergezellen op dit blog!
    Ik ben er zeker van dat dit een succes gaat worden...

    Lieve groeten, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat leuk een Nederlands vintageblog. Prachtig team heb je met Ans en Pouwla,dat gaat vast een succes worden.

    Veel freubelplezier.

    Gr. Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Ans van harte gefeliciteerd leuk dat jullie samen een vintage blog gaan runnen het zal vast wel goed komen allemaal ik wens ook jouw heel veel succes groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  25. gefeliciteerd Ans
    heel veel Design plezier toegewenst

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Erg leuk dat Ans dit team komt
    versterken en is een goeie keus.
    Heel plezier en succes zal het
    zeker worden.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een betere rechterhand kun je je niet wensen..... proficiat Ans!!!
    Heel veel succes met het DT samen...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen