vrijdag 29 maart 2013

Last but not least......

Het laatste lid van ons DT is iemand die ik ook al had aangeschreven voordat ik het blog had opgestart. Zij maakt prachtige dingen en ik ben blij dat ook zij ja heeft gezegd.....


Dit is ze dan.........Anneke van http://scrapcardsfromlasize.blogspot.nl/
Anneke is vast ook geen onbekende voor jullie en anders verandert dat binnenkort snel denk ik.

Even Anneke's eigen berichtje......

hallo allemaal
ik ben Anneke, maar iedereen zegt An
in 2004 ben ik begonnen met kaartjes maken en mijn hobby is uit de hand gelopen,
want behalve kaartjes maken , doe ik ook aan scrapbooking, altered art , digitale fotobewerking en werk veel met stofjes.
sinds een jaar ben ik ook designer voor justanote wat ik ook erg leuk vind om te doen.
toen Plony mij vroeg of ik in het DT team wilde komen van haar nieuwe challenge blog heb ik geen moment geaarzeld,
omdat vintage mijn grote passie is .
ik vind het dan ook erg leuk om met dit vintage team aan de slag te gaan.
 
Dan zeg ik voor de laatste keer WELKOM......ook jij Anneke, we zijn blij dat je erbij bent gekomen.
 
Had je graag in het team gezeten en zit je er niet bij.........er komt vast wel weer eens een nieuwe kans en ik hoop dat jullie in ieder geval vast lekker mee gaan doen met de challenges. Vintagekaarten maken is immers zoooooooo gaaf of je dit nu in een team doet of gewoon voor jezelf.
 
Ik wens jullie allemaal hele fijne paasdagen en hartelijke groetjes, ook namens het DT van WLVC....
 
Liefs Plony.

11 opmerkingen:

  1. Zo zeg Plony jij hebt kleppers in je DT; geweldig!!!... en inderdaad last but not least Anneke!!! Proficiat Anneke en heel veel plezier gewenst.... komt zeker goed!!!
    Op naar 18 april!!!
    Hele fijne paasdagen gewenst...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie ook fijne paasdagen! Top dat je het allemaal voor elkaar hebt gekregen en dat jullie met het team heel veel plezier mogen hebben!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf hoor! Anneke en ik volgen elkaar al lang, dit is echt iets voor haar! Succes nogmaals!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een geweldig idee, Plony. Je snapt dat ik als ultieme vintageliefhebster er geweldig naar uitkijk wat er allemaal te zien zal zijn. Gefeliciteerd met je dt-team en meiden heel veel plezier. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Anneke. Leuk dat jij ook uit gekozen bent.
    Ik wens je heel veel plezier en succes
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd An, ontzettend leuk voor je en veel succes!

    Liefs Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi An, ontzettend leuk dat je in het Design team zit van Plony. Ik ben al volger van je blog en weet wat een mooie creaties je maak. bij deze wens ik je samen met de anderen geweldig veel plezier! Fijne Paasdagen en groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ontzettend gaaf voor jullie allemaal! Ik doe zeker een keer mee, hoor! Lijkt me heel erg leuk! En de dames van het DT: succes! Het gaat vast en zeker geweldig worden!!
    Lieve groetjes, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En dan is het team al compleet, Jacomijn, Henriëte en An!! Geweldig leuk dat jullie er allemaal voor gaan! Met alle toppers aan boord zal het vast helemaal goed komen. Succes en we gaan genieten van vintage!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig wat een team.
    Veel succes allemaal,al is daar geen twijfel over ,dat gaat snel.
    Ben nu heel benieuwd naar jullie challenge.

    Fijne paasdagen allemaal.

    Gr, Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dames allemaal gefeliciteerd .Volgens mij een super team. Heel veel succes. gr bets

    BeantwoordenVerwijderen