maandag 25 maart 2013

De volgende......

Daar ben ik alweer, als ik ga dan ga ik ook.....hihihihi.
Ik had ook Pouwla uitgenodigd voor mijn team en ook zij heeft volmondig ja gezegd, jippie!
Let wel dames.....dit zijn nog steeds dames die ik zélf heb gekozen dus.....je kunt nog steeds aanmelden hoor.
Dan stel ik ook Pouwla aan jullie voor......


Hallo allemaal, ik ben Pouwla en maak sinds februari 2011 weer kaarten en andere freubels. Ik ben begonnen met 3D en borduren, maar inmiddels ben ik ook aangestoken met het stempelvirus, en dan vooral magnolia en snoesjes. Verder ben ik graag met de inrichting van ons huis bezig en tuinieren vind ik ook leuk. Ik maak ook graag muziek (saxofoon) samen met mijn man(keyboard).Nu weten jullie een beetje waar ik mij zoal mee bezig hou.

Pouwla, ook jij.....WELKOM!

Liefs Plony.

13 opmerkingen:

  1. Wat super voor je Pouwla dat Plony je hebt gevraagd, heel veel succes meis in het designteam, leuk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk Pouwla dat jij ook van harte ja hebt gezegd! Voor jou ook veel succes en vooral veel plezier voor dit leuke designteam!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig leuk voor je Pouwla, je maakt prachtige creaties, je bent een aanwinst voor het team, veel succes.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Pouwla dat je gevraagd bent. ik wens je heel veel succes
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Natuurlijk Plony ga ik je blog volgen. En wie weet doe ik ook mee! Nu is het even rustigebdan mijn kant en kan ik weinig kaarten maken en reageren.velle succesgroetjesms, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag Plony,
    Nu..ik ben ook dol op Vintage! Geweldig! Ga het volgen, hoor! Ontzettend leuk en je hebt een goeie aan Ans!
    Lieve groetjes, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd Pouwla leuk dat jij ook in het designteam gaat zitten ik ga jullie zeker volgen veel succes en groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd met je DT plek Pouwla, heel veel plezier toegewenst
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat geweldig voor je Pouwla, super veel plezier hier
    in het team, en gefeliciteerd natuurlijk ☺

    Liefs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel erg leuk
    gefeliciteerd met dit blog
    zal best wel meedoen met jullie hoor
    ook ik hou van vintage

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Profifiat Pouwla met je DT plekje... heel veel succes gewenst...
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk Pouwla.
    Gefeliciteerd met je D T plek,en veel succes gewenst.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen