vrijdag 29 maart 2013

De op 1 na laatste.......

Zoals de kop van dit bericht al aangeeft.......
de op 1 na laatste die ik heb toegevoegd aan het DT van WLVC.

Er volgt nog 1 DT-lid na deze en dan is mijn top-team gevormd en........
wát ben ik trots dat deze dames allemaal in mijn team hebben willen plaatsnemen.
Het is achter de schermen van dit blog een waar feestje, een gezellig vriendinnenclubje lijkt het wel.
Er wordt nog druk gezocht naar sponsors en de kaartjes voor de eerste challenge....op 18 april.....worden al gemaakt......een drukte van jewelste dus in team WLVC.

Eerst nog maar eens laten zien wie er nog meer bij is gekomen.....



Dit is Jacomijn van http://scrapmetjacomijn.blogspot.nl/ een nog lekkere jonge moeder die ook heel graag creatief bezig mag zijn maar......ik laat haar maar even zelf vertellen wie ze is....

Hallo! Ik ben Jacomijn, 28 jaar. Ik ben getrouwd met Arno en we hebben 2 kinderen, dochter Celine 5 jaar en zoon Stan van bijna 2 jaar. Ik werk in de thuiszorg, en in mijn vrije tijd heb ik als grote hobby creatief zijn met scrapmateriaal, scrapbooklayouts maken, scrapkaarten. Ik hou me ook graag bezig met interieurs en stijlen en bezoek dan ook graag kringlopen en Brocante winkeltjes.

Ik zeg het maar weer......WELKOM meis en we kijken uit naar jouw bijdrages.
Er volgt dus, zoals gezegd nog 1 DT-lid en dan gaan we op weg naar de start van de challenges op 18 april.
Misschien komt er tussendoor nog wel iets op het blog........maar dat gaan jullie wel zien.
Dankjewel weer allemaal voor het bezoeken van dit beginnende blog.....
namens het Team en namens mezelf wens ik jullie een hele fijne dag!
Lieve groetjes, Plony.

4 opmerkingen:

  1. Jacomijn van harte proficiat met je DT plekje en heel veel succes.... ben benieuwd naar je DT creaties!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jacomijn, gefeliciteerd en heel veel succes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je D T plek,en veel succes gewenst.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen