woensdag 27 maart 2013

100!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat is dit supergaaf!!!!!
We hebben de 100 volgers al binnen en.......ik heb een verrassing voor jullie.......

Maar eerst wil ik jullie even voorstellen aan onze 1e sponsor.
Wij hebben Hanneke van
                                             http://www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl/
bereid gevonden om ons hier en daar te sponsoren en bij te staan wat de prijsjes betreft.
Hanneke stelt zich even aan jullie voor......


Hallo
Ik ben Hanneke Doeze Jager en woon in Elst Overbetuwe.
In 2010 ben ik mijn eigen webwinkel begonnen in Hobbyartikelen.
Het is een leuke overzichtelijke webwinkel met een heel leuk blog.
Op het blog zijn dagelijks leuke creaties te vinden en maandelijks leuke prijzen te winnen!
Lieve groetjes namens Team Hobbyhome-hobbyartikelen!
 

Fijn dat je ons bij wilt staan als sponsor Hanneke en voor wie de webwinkel en het blog van Hanneke nog niet kennen..........ga er eens even langs!!!!
Hanneke geeft trouwens nog t/m 2 april 10% korting dus dat is leuk meegenomen.

Oké......dan de verrassing.......

Ik heb de random org. laten draaien en die gaf het volgende aan......



 
Als ik vanaf de 100 terug ga tellen dan vind ik  62  volgers terug......

Marianne van http://marianne-marianne777.blogspot.nl/

 Jij krijgt van HANNEKE
 
een tegoedbon van Hobbyhome/Hobbyartikelen. Is dat leuk.......?????
Stuur mij even een mailtje en dan krijg je van mij een code om te bestellen bij Hanneke in de webwinkel.
Ik wil iedereen voor dit moment al enorm bedanken....ook namens de rest van het TEAM, voor de enthousiaste reakties en dat er al zoveel van jullie ons zijn gaan volgen.
SUPER!!!!!!!!!!!!!
Nu maar hopen dat we aan jullie verwachtingen kunnen voldoen maar........daar gaan we natuurlijk voor!
 
We komen snel terug met......nog een nieuwe aanwinst in ons DT......tot dan!
 
Namens het Design Team van WLVC........
lieve groetjes, Plony.

9 opmerkingen:

  1. Hoi Plony

    Super....we hebben nu 101 volgers, echt geweldig en wat lief van Hanneke om een tegoedbon beschikbaar te stellen...Marianne gefeliciteerd...groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super zeg dat je de 101 volgers al hebt bereikt en dat in nog geen week. Marianne gefeliciteerd met je prijs hoor!

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames met het halen van de 100 volgers wauw!!!
    Op naar de 200 ;-)

    Lieve groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal super Plony al over de 100 volgers en er zullen er nog velen volgen dat weet ik zeker, helemaal gaaf voor je meis. Gefeliciteerd Marianne met de waardebon, tof voor je.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd Jullie als Blogteam en de winnares van de gulle gever.Te gek! Gun het je Plony en er zijn veel vintageliefhebbers.Die groei gaat door.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat gaat zeker snel, al overd e100 volgers, leuk dat marianne een prijs heeft gewonnen, ik ben nu al benieuwd wat je volgende post zal zijn Plony.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He Plony, wat leuk zeg! Maar zoals je weet ben ik ff niet thuis en kan je niet mailen nu:-(. Ik hoop hier vandaag weg te mogen hoor!
    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Marianne gefeliciteerd met je prijs, dat is toch wel een hele leuke start!
    De teller staat nu al op 109 volgers en dat in zo'n korte tijd, echt helemaal te gek!!
    gr. Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Marianne gefeliciteerd met je prijs, en Hanneke wat ontzettend leuk dat je dit weg geeft Je bent een kanjer.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen